💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon,Beyblade Ir Yu-gi-oh

75 svar · startad

yu-gi-oh ROCKAR IAF MER ÄN DOM ANDRA

29 Mar 2005

Beyblade så klart för de andra är barnsligt men beyblade snurrar runt och runt och sen kommer coola monster.

3 Apr 2005
Trådstartare #63

det var många som gillade pkmn men yo-gi-oh äger ju få lite vett i skallen(skoja alla får tycka att va dom vill) :lol:

7 Apr 2005

Yu-Gi-oh!

25 Apr 2005

Yu-gi-oh! är bättre än både beyblade och pokemon tillsamans!

↗ till inlägget

Beyblade så klart för de andra är barnsligt men beyblade snurrar runt och runt och sen kommer coola monster.

Jag köpte en BeyBlade och den snurrade runt men det kom inga monster! <_<

Pokémon är bäst!!

2 May 2005

BeyBlade är tråkit Pokemon gammalt så jag tar väll Yu-gi-oh

Pokemon rösta jag på!!!!!!!!!!

4 May 2005

Yu-Gi-Oh e bäst, och ni som tycker allt e töntigt varför går ni in på detta ämnet då?

17 May 2005

Pokemon tycker jag är ett bra val.

18 May 2005

Allstå ALLA alternativ är totalt värde lösa väx upp nån gång jag rösta på det jag hatar mest POKEMON!

Allstå ALLA alternativ är totalt värde lösa väx upp nån gång jag rösta på det jag hatar mest POKEMON!

väx upp själv bara för att du inte gillar det måste set inte betyda att andra inte gillar det dom fårla tycka vad dom tycker <_<

Jag röstde på pokémon, därför att jag har sett ganska många program och tycker att det är ganska bra, fast det var bättre innan alla nya pokémon kom :D

25 May 2005
↗ till inlägget

Yu-Gi-Oh.

Resten skulle jag inte ens röstat om...

^^~

Den är inte så bra heller men mycket bättre än pokemon -.-

30 May 2005

Har precis fått Yu-Gi-Oh! kort och tycker det är bättre än Pokémon kort annars äger Pokémon i GBA spel!(tycker jag! ^_^ )

Senast ändrad:

"Vill inte ha med nått av det o göra" altenativet? :/

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in