Låter ju bra.... eller inte...
Det blir ju bara värre då...
jag skulle hellre gå i en vanlig skola...
Låter ju bra.... eller inte...
Det blir ju bara värre då...
jag skulle hellre gå i en vanlig skola...
↗ till inläggetJag tycker i huvudtaget inte föräldrar ska säga så mycket, låt barnet utveckla sina egna åsikter
ja snus och knark kan man ju avrekomendera. Men det finns shysta rasister och de är ju också människor... :)
@Liquid Silk Nja, jag tror inte det blir lyckat, det skulle bli jobbigt för alla i det fallet, och sen tror jag inte särskilt många par kommer skaffa barn... Kanske någon enstaka här och var... Tanken är god dock, men den skulle inte funka.
Varför skulle ett barn inte få kunna vara homosexuelt?
↗ till inläggetEn rasist är aldrig schysst mot den som inte liknar som den e.Jag tycker i huvudtaget inte föräldrar ska säga så mycket, låt barnet utveckla sina egna åsikter
↗ till inläggetJag tycker i huvudtaget inte föräldrar ska säga så mycket, låt barnet utveckla sina egna åsikter
schyssta rassar, hahahaha :D
En som är emot en folkras, hur kan han vara schysst? mot dig kanske han är det, men tänk hur många han är emot!
De jag menade.
Men fatosh vad tycker du om att homosexuella skaffar barn?
jag tycker att rassar kan vara shysta.
Capone det beror på att de du känner som är rassar är som du, utseendemässigt. DÄRFÖR är de trevliga mot dig.
Om DU INTE vore den du är, utan en invandrare eller liknande, hade du inte tyckt som du tycker nu, då skulle de vara förjävliga mot dig.
jo det är sant, men nu är jag ju inte det så jag vet inte hur det är...
↗ till inläggetJag hatar verkligen både delarna.... :medieval:jag tycker att rassar kan vara shysta.
homosexuella ska få lov att skaffa barn tycker jag.
Alla ska få skaffa barn, Den sexuella läggningen ska inte behöva spela någon roll.
undrar hur marks och gardells barn blir i så fall.
↗ till inläggetAlla ska få skaffa barn, Den sexuella läggningen ska inte behöva spela någon roll.
jaså inte? alla barn har ju rätt till en MAMMA och en PAPPA...
förstår mig inte riktigt på såna som tycker som du
↗ till inläggetAlla ska få skaffa barn, Den sexuella läggningen ska inte behöva spela någon roll.
Det enda du försår är la hur dålig regering Sverige har och du vill bara göra den sämre genom att stödja moderaterna.
jag bryr mej inte om de kn#l## eller skaffar barn, det är deras problem -_- :lol:
hahaha, så du tror att det blir sämre om moderaterna vinner... det kommer bli det bästa som hänt sverige...
↗ till inläggetVad jag menar är att de ska ha möjligheten att adoptera.undrar hur marks och gardells barn blir i så fall.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in