💬
Logga in
Fuska.se

Gillar Ni Era Lärare?

100 svar · startad

↗ till inlägget

De flesta är bra på min skola, men vissa är så tråkiga. Förra läsåret hade vi en rätt så gammal gubbe till data- och träslöjdslärare. Han hade några skämt som han trodde var roliga, t ex:

"De som inte är här räcker upp en hand".

Sen hade han en töntig röst, som om man höll för näsan och pratade. Och hans parfym vill jag inte prata om...

Hela skolan kallar/kallade honom för GK, för att det fanns ett rykte att en elev en gång sett en gummik*k i hans väska. Till och med skolor i närheten känner till det.

HAHA normal lärare

Han har slutat på skolan nu, tur är i alla fall det. Nu slipper man han.

3 Jan 2006

jag gillar mina lärare

4 Jan 2006

Finns många bra lärare där jag går, men vissa som är väldigt stränga och sånt.

↗ till inlägget

Jag gillar alla lärare men matte läraren som jag har är för sträng så jag tycker inte om honom, Men det skulle vara lite roligare om han var lite snällare. :)

:meddum: :meddum: :bah:
11 Jan 2006

alla mina lärare är cp störda

12 Jan 2006

tycker om alla lärare utom en hon e jättesträng och om ni ser vår städerska så e hon så himmla sträng så man måsta vara ute inom 20 sekunder när man har ättit mat!

Senast ändrad:

Alla är väl okej...

förutom......

hmmmmmmmm...

läraren för klass 1!!!!

hon är nästan persioner och är GANSKA MYCKET LITE JOBBIG"_"

18 Jan 2006

Jag gillar inte vår träslöjdslärare. Han hjälper nästan aldrig. Visserligen ogillar jag ämnet också. Vår engelskalärarinna är kompetent och hon kan mycket, men hon är jättebra på att glömma saker. Resten av lärarna är trevliga. Bäst är våra lärarinnor i svenska, SO och tema.

19 Jan 2006
↗ till inlägget

Gillar allihop utom en :(

Hon har stor dubbelhaka och är jätterödblommig i ansiktet, svär och svär att det osar, mordhotar oss (det är faktiskt sant) och vägrar erkänna när hon har fel.

Annars är det hel ok med lärare i min skola.

Vilken jävligt korkat och knäpp lärare som du måste ha. Själv är jag rätt nöjd med lärare.

20 Jan 2006

Gillar Gympamajjen och matte fröken :)

21 Jan 2006

jag gillar min So lärare skitschyst!

men gillar inte min kemilärare inte för att han är taskig men han är liksom strikt o bestämmd o så ganska tråkig av sig :zzz:

24 Jan 2006

Gillar idrott- och SOläraren. En av media och designlärarna är skön också ^_^

Sen finns det ju lärare som man tror är ute efter att förstöra för en.

Gillar inte våran klassföreståndare >_>

Han är hemsk. Vägrar erkänna att han har fel, alldeles för mycket oförtjänad respekt, stör mig hela tiden eftersom att jag är en av de få som vågar säga emot, ger för mycket läxor och har ett hemskt humör.

Råkar vara så att jag har honom i fyra ämnen också.. Matte, teknik, dator och svenska. :P Måste alltså stå ut med honom 7 gånger på 4 dagar >_<

Dessutom kommer jag antagligen att ha honom i media och design nästa år också.

Att han har hållit fast mig i klassrummet gör honom knappast trevligare..

Sen engelskaläraren. Ska alltid upprepa allting, är alltid förkyld och pratar OTROLIGT långsamt. >_<

Biologilären gör lektionerna grymt tråkiga. Sen pratar hon i samma ton hela tiden.

Isch.

Senast ändrad:

gillar all utomen en jag hatar henne

25 Jan 2006
↗ till inlägget

Gillar ni era lärare?

Jag gillar vissa av dom, men int alla... Specielt inte Geografi/Historia läraren... <_<

Men ekonomi läraren är bra :D

Min engelska lärare är sämst min andra var bättre ;)
26 Jan 2006

jag gillar nästan alla lärare men nu ska dom flesta bra sluta så det blir inge kul för dom nya är ganska puckade :(

Senast ändrad:

27 Jan 2006

Det finns tre lärare som jag inte gillar, vår OÄ lärare, SV lärare

och vår MU lärare.

Vår MU lärare är också vår klassföreståndare och hon är

helt cp. Hon skrek till min kompis att han var trög.

2 Feb 2006

De flesta, fasst vissa är tröga på att ge instruktioner.

jag gillar alla för utom gympa läraren han typ bara bryr sig om jobbet!!!!!!!!!!!!

3 Feb 2006
↗ till inlägget

jag gillar alla för utom gympa läraren han typ bara bryr sig om jobbet!!!!!!!!!!!!

samma här!!!!!!!!! :wacko:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in