💬
Logga in
Fuska.se

Kärlek & Samlag

602 svar · startad

:unsure: Jag har ett problem...

Jag gillar en tjej i min klass, men tror inte att hon gillar mig på samma sätt.

Vi är bra kompisar, men jag tycker ändå om henne!

Jag vill berätta för henne att jag gillar henne, men är rädd för att få nobben.

Jag är lite utav en romantisk person, och hoppas att hon inte bara tänker på det "yttre".

Men ska jag berätta för henne? och isånnafall hur? :unsure:

Sjung en sång... Det bör nog fungera. Springa runt och spela på en Ukulele fungerar nog.

Jag tycker du ska fortsätta vara polare med henne. Men börja lära känna henne mer. Prata om varandras intressen först. Saker ni kanske har gemensamt gör saken mycket lättare. Sedan om du tycker att du fått veta mycket om henne tycker jag du ska charma henne med kanske några brev och göra något mysigt utav det.

Låt fantasin flöda.

↗ till inlägget

Sjung en sång... Det bör nog fungera. Springa runt och spela på en Ukulele fungerar nog.

Jag tycker du ska fortsätta vara polare med henne. Men börja lära känna henne mer. Prata om varandras intressen först. Saker ni kanske har gemensamt gör saken mycket lättare. Sedan om du tycker att du fått veta mycket om henne tycker jag du ska charma henne med kanske några brev och göra något mysigt utav det.

Låt fantasin flöda.

Det intressanta är att vi har flera intressen som vi delar:p

↗ till inlägget

A & B menas med?

Att han säger att datageeksen kommer bli avundsjuka...det är en generalisering som innefattar alla här på forumet, det var ivarjefall så jag uppfattade det. Jag trodde tråden var till för (precis som du sa) att disskutera det som vanligtvis ligger tabu på...då förstår jag inte varför han ska antyda något och sedan inte berätta nåt.

Jag ber om ursäkt, mitt inlägg var onödigt och tillförde inte diskussionen nåt mer än att göra vissa personer här sura.

14 Feb 2006
↗ till inlägget

A & B menas med?

ingen fara,back to topic...

Tänkte lära ut den bästa raggningsrepliken någonsin, fungerar garanterat varje gång. På fulla som nyktra, det finns inga gränser.

"Does this rag smell like chloroform to you?"

Ja den va ju fin tHOORd..

Iallfall, idag vart det ju alla hjärtans dag :wub: .

Så, hände det någon nått speciellt?

Själv har man suttit hemma sjuk, så inga kyssar här inte :( .

Jag fick en puss i dag!

Alla Hjärtans Dag kort från flickan min...

min klass kommpis är lite sjuk, är hela tiden som en homo

↗ till inlägget

Ja den va ju fin tHOORd..

Iallfall, idag vart det ju alla hjärtans dag :wub: .

Så, hände det någon nått speciellt?

Själv har man suttit hemma sjuk, så inga kyssar här inte :( .

Samma här

Några fick något idag, kul att höra. Är inte något galen i tjejer för tillfället men några tjejkompisar sa väl något trevligt åt mig. ^^

15 Feb 2006

En hälsning från tjejen och en från polarn...

Ja och sen på kvällen fick man många hjärtan av Rowyn och Kanji, och dom fick många tillbaks. Mycket mysig kväll det där. ;)

17 Feb 2006

Har ingen flivkvän och vill inte ha en. :bah:

18 Feb 2006

Jag blev ovän med en tjej pâ alla hjärtans dag. Man kan ju inte säga tur , trots allt.

Sa till en tjej att jag gillade henne, ingen större succé dock :P. Men hon tyckte iaf det var modigt. Alltid något :)

19 Feb 2006

Jääh jag och min flickvän har varit ihop i 3 månader idag, det får man ju typ fira på något sätt =')

Bjud ut henne till nåt ställe ni båda gillar. Annars går en present bra också.

gå ut och ät me henne? gå på bio,om de är nån bra film,eller bara ha en mysig film kväll?.själv bjöd ja min tjej på bowling idag,inte så jätte romatiskt men men.. de blev lyckat endå :P

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in