💬
Logga in
Fuska.se

The Simpson

48 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare

Gillar Homer när han säjer Soo Long Suckers och In Your Face

Nivå 6 · Fuskare
Simpson har en egen stil som gör att det blir roligt, de tar upp ganska vanliga händelser i amerika och gör om dem så att de blir roligare.
Nivå 10 · Veteranfuskare

Det jag tycker är roligast är: Homer och Do'h !

Sen gillar jag de andra karaktärerna efetrsom alla är roliga på sitt eget sätt.

3 Mar 2006
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #24
↗ till inlägget

Simpsons är riktigt bra! Den är felfri så jag tycker att allt är bra i den. Min favorit är Ralph Wiggum "My cats breath smells like catfood"  :kung:

hahaha! men min är Homer: Doh!, och Moe: Okej. I going to say your name and you say, Yes. No! Say here. Okey. Von stink. Is Von Stink here! He is not here. Okey. Takéméinthé But. He is not here to. Okey!
6 Mar 2006

Haha,ja,busrigningarna!Det var t.o.m en gång de sa:

- Har du Gratis öl där?

- Gratis öl vem?

- Till alla.

- Okej,ska kolla,HEJ!GRATIS ÖL TILL ALLA!

Sen skriker alla Hurra!Och Moe fattar inget.

Nivå 5 · Fuskare

Det är en klassiker.

8 Mar 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Simpson är en av de bästa teveserierna som jag någonsin har kollat på. Det är en underbar humor i programmet. Det som jag gillar är när Bart busringer till Moe. =P

9 Mar 2006
Nivå 5 · Fuskare

simpsons är så bra asså

12 Mar 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Har en fråga angående Simpsons: När började serien, alltså när började dem visa den för första gången?

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #30

öh!? bra fråga

↗ till inlägget

Simpson är en av de bästa teveserierna som jag någonsin har kollat på. Det är en underbar humor i programmet. Det som jag gillar är när Bart busringer till Moe. =P

Jag med det äger

↗ till inlägget

Har en fråga angående Simpsons: När började serien, alltså när började dem visa den för första gången?

Simpsons startade år 1988 inflikad i [The Tracey Ullman Show]? och är idag världens längst sända sitcom. (susning) Ganska hyfsat, så långvarigt och så bra.
13 Mar 2006
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Det bra är ju förståss humorn. Även om den inte går att jämföra med Family Guy eller Drawn Together. Och för oss som varit i USA så ser man att det är likt amerikanarnas vardag, vilket gör det ännu roligare.

14 Mar 2006
Nivå 2 · Novis

Det bästa är Homers misstag och Barts grymhet.

Nivå 5 · Fuskare

Oftast är det Homers idioti men ibland Barts upptåg.

Nivå 2 · Novis

kul med allt nästan

som när bart busar och homer dricker och blir full

15 Mar 2006
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Simpson startade 1989 med det allra första avsnittet. Dom var bara med som gäster i TUS och hade bara animerat ihop en liten kortfilm.

Annars så uppfanns Simpsons av Matt Groening redan i hans barndom.

Men dom startade först 1989.

16 Mar 2006
Nivå 5 · Fuskare

det roligaste är nog att man aldrig vet vad som ska hända härnest! (förutom om man sett avsnittet förut)

20 Mar 2006
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

vad tycker ni är roligast med simpson.jag tycker allt är kul.det finns inte så mycket att säga men ja. :cool:

jag också

Nivå 3 · Lärling

Jag med :evil:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in