Gillar Homer när han säjer Soo Long Suckers och In Your Face
The Simpson
Det jag tycker är roligast är: Homer och Do'h !
Sen gillar jag de andra karaktärerna efetrsom alla är roliga på sitt eget sätt.
↗ till inläggethahaha! men min är Homer: Doh!, och Moe: Okej. I going to say your name and you say, Yes. No! Say here. Okey. Von stink. Is Von Stink here! He is not here. Okey. Takéméinthé But. He is not here to. Okey!Simpsons är riktigt bra! Den är felfri så jag tycker att allt är bra i den. Min favorit är Ralph Wiggum "My cats breath smells like catfood" :kung:
Haha,ja,busrigningarna!Det var t.o.m en gång de sa:
- Har du Gratis öl där?
- Gratis öl vem?
- Till alla.
- Okej,ska kolla,HEJ!GRATIS ÖL TILL ALLA!
Sen skriker alla Hurra!Och Moe fattar inget.
Det är en klassiker.
Simpson är en av de bästa teveserierna som jag någonsin har kollat på. Det är en underbar humor i programmet. Det som jag gillar är när Bart busringer till Moe. =P
simpsons är så bra asså
Har en fråga angående Simpsons: När började serien, alltså när började dem visa den för första gången?
öh!? bra fråga
↗ till inläggetSimpson är en av de bästa teveserierna som jag någonsin har kollat på. Det är en underbar humor i programmet. Det som jag gillar är när Bart busringer till Moe. =P
Jag med det äger
↗ till inläggetSimpsons startade år 1988 inflikad i [The Tracey Ullman Show]? och är idag världens längst sända sitcom. (susning) Ganska hyfsat, så långvarigt och så bra.Har en fråga angående Simpsons: När började serien, alltså när började dem visa den för första gången?
Det bra är ju förståss humorn. Även om den inte går att jämföra med Family Guy eller Drawn Together. Och för oss som varit i USA så ser man att det är likt amerikanarnas vardag, vilket gör det ännu roligare.
Det bästa är Homers misstag och Barts grymhet.
Oftast är det Homers idioti men ibland Barts upptåg.
kul med allt nästan
som när bart busar och homer dricker och blir full
↗ till inläggetHar en fråga angående Simpsons: När började serien, alltså när började dem visa den för första gången?
Simpson startade 1989 med det allra första avsnittet. Dom var bara med som gäster i TUS och hade bara animerat ihop en liten kortfilm.
Annars så uppfanns Simpsons av Matt Groening redan i hans barndom.
Men dom startade först 1989.
det roligaste är nog att man aldrig vet vad som ska hända härnest! (förutom om man sett avsnittet förut)
↗ till inläggetvad tycker ni är roligast med simpson.jag tycker allt är kul.det finns inte så mycket att säga men ja. :cool:
jag också
Jag med :evil: