💬
Logga in
Fuska.se

Pinsamaste Som Du Har Varit Med Om?

64 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Hehe, tänker nog inte säga min pinsammaste då kan jag aldrig vara inne här mer :P

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

eftersom jag är som jag är finns det ingen gräns för vad jag kan göra, har rekord i att moona (visa röven från bilfönster) och lite sånt, knalla runt på stan iförd kalsingar och ett par breda röda hängslen, tills polisen sa till mig att gå hem annars skulle dom köra hem mig...

Moona! Finns det något roligare? :')

Men att moona är juh knappast pinsammt, bara skitkul. :)

Nivå 0 · Nykomling

De pinsammaste jag har vart me om e att ha blivit rätt grovt lurad en gång...

Men till mitt försvar kan jag tillägga att jag hade haft feber dagen innan och hjärnan var nog inte helt klar då heller...

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Lol en gång på slöjden tog en tjej mig mellan benen

Sen en gång när jag skulle åka pulka med skolan så ramlade alla och när jag skulle resa mig så tog jag en tjej mellan benen :P

Pinsammt? Nja, jag hade ju nog snarare räknat det som mysigt :)
Nivå 0 · Nykomling

Jag rammlade i en vattenpöl :(

Nivå 0 · Nykomling

Inget farligt direkt men en gång när jag cyklade till min kompis i renget tog jag en stor sväng måt hans dörr och slirade i gräset och fick cykeln över mig. Hoppas ingen såg :)

18 Mar 2006
Nivå 0 · Nykomling

aldrig för alla <_<

men det var värdens sämsta sak jag har varit med om

Nivå 0 · Nykomling

När någon öppnade toa dörren när ja var på toa =/ Länge sen dessutom

Nivå 0 · Nykomling

När jag skulle cykla hem från skolan körde jag in i en soptunna en massa såg på :(

↗ till inlägget

När jag skulle cykla hem från skolan körde jag in i en soptunna en massa såg på :(

Sånt är ju inte pinsamt. Jag tycker det är kul när jag ramlar, om jag inte för ont då.
Nivå 0 · Nykomling

Det pinsammaste jag har vart med om är när jag sätte mej på ett tuggumi

så att det fastnade på mina jeans (På Ändan :lol: ) Jag gick runt i kanske

20 min tills en kompis sa att jag hade ett tuggumi på arslet. Alla började

skratta och där stod jag helt röd i ansiktet :(

Nivå 0 · Nykomling

Har inte vart med om något direkt pinsamt. Varje situation som kunde blivit pinsam har jag räddat på ett eller annat sätt. Men nån gång ska jag misslyckas!

jag gjorde en klantig grej för några år sen: jag och min kompsi tävlade med våra cyklar så häslade jag på en tjej som gick förbi så körde jag in i trottar kanten och flög framlänges och bröt nyckelbenet(aj som faen)

19 Mar 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

eftersom jag är som jag är finns det ingen gräns för vad jag kan göra, har rekord i att moona (visa röven från bilfönster) och lite sånt, knalla runt på stan iförd kalsingar och ett par breda röda hängslen, tills polisen sa till mig att gå hem annars skulle dom köra hem mig...

jotack, jag vet att det är brutalt roligt ;) har faktis ett gammalt åtal mot mig för att moonat en buss, men dom la ner det i brist på intresse, blottning på offentlig plats :D men man kan göra sjuka grejer på fyllan... var ute och brottades med några brevlåder och så slog jag sönder min polares brevlåda och hans morsa stog och titta på typ, inte bra.. men inte pinsamt, bara dumt

Nivå 0 · Nykomling

det är bara jag i hela världen som kan snubbla på mina egna fötter.

Nivå 0 · Nykomling

Det har väl hänt några pinsamma grejer som att man glömde låsa dörren till toa osv.

Guggo: Du är inte ensam.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

det är bara jag i hela världen som kan snubbla på mina egna fötter.

nej, våran gitarrist i bandet gjorde entré på tet på en spelning... han gör sånt hela tiden, han värkar inte ha uppfattat att han växt sen han var liten, snubblar på sig själv hela tiden, och det blir inte bätre av att han fått för sig att träskor is the shit

Nivå 0 · Nykomling

:D Jag brukar bara snubbla när jag har en massa papper i händerna, eller något ömtåligt. Sedan så kan jag inte gå i trappor heller. Jag snubblar minst en gång när jag går i en trappa.

22 Mar 2006

Jag lekte kurragömma (när jag var typ 7 år) jag blv kissnödig och ville hålla ut, men det gick inte :( Så jag pissa på mig :evil:

Nivå 0 · Nykomling

En gång när jag var ute i centrum och cyklade så åkte jag i full fart och bromsade plötsigt med handbromsen ( ingen aning varför jag gjorde det ). Jag slog familjelyckan i styret och landade med handflatorna på den grusiga asfalten. Då kände jag mig rejält dum i alla fall.

Sånt händer rätt ofta för mig, men så tål jag smärta ganska bra också, så jag brukar själv skratta åt mina dumma bravader. :lol:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in