Jag kan då säga att jag kan inte hålla med om ditt påstående. Eftersom att energidryck ägs av vuxna, tillverkas av vuxna, säljs av vuxna, så anser jag att energidryck är en vara som är väldigt vuxet. Då energidryck har åldersgräns i de flesta affärer så är det bara med vuxet än det var för flera år sedan. Åldersgänsen sätts också av vuxna, och bevakas av vuxna, och de som dricker energidryck blir ofta tillsagda av vuxna. Studier har också visat att vuxna vet vad en redbull är, medans ett spädbarn inte alls bryr sig om en redbull burk. Följande bild är en bild på en bebis: http://i.imgur.com/iSZ6PSW.png Här är en bild på inte bara en, utan två vuxna. Plus en Renault. http://i.imgur.com/O6buMVQ.jpg Som du ser, så är männen mycket mer intresserade av red bull logan, än vad barnet är. Lite bakgrundsfakta gav mig också att männen får betalt för att köra sin Renault. Studier visar att ju fler energidrycker man dricker, desto äldre blir man. Det bevisades faktiskt av en vuxen person som antecknade att för varje energidryck han drack, blev han igenomsnitt några minuter äldre. http://i.imgur.com/EW1EklH.png Andra observationer visar också att fler nattklubbar och barer har red bull tillgängligt, men inget dagis. Jag har väldigt svårt att tro dig, men du får gärna skicka lite källor som stödjer till argument.