Hoppa till innehåll

Dretskit

Medlem
  • Antal innehåll

    4991
  • Blev medlem

  • Senast inloggad

Allt publicerat av Dretskit

  1. Edge Of Sanity - Decepted By The Cross
  2. Edge Of Sanity - The Dead
  3. Jag gillar nog FIFA 2005 bäst för jag har inte spelat FIFA 06 så mycket och sedan så gillar jag Pro Evolution Soccer 4.
  4. Edge Of Sanity - Maze Of Existence
  5. Dretskit

    ?!

    Det är väl bara för att du har spelat för länge så att datorn har blivit överhettad.
  6. Okej. Undrade bara :visslar:
  7. Edge Of Sanity - Human Aberration
  8. Menar du typ som Dark Tranquillity och At The Gates med Göteborgsdöds?
  9. Har Audioslave splittrats då eller?
  10. Det är en präst som håller i en väska. Din påminner mig om onda ögon som tillhör s*tan.
  11. Den här leken såg jag på ett annat forum och den går ut på att man ska säga något om avataren ovanför sig.
  12. Det verkar vara en väldigt bra film.
  13. Vilka band gör Hair metal och Glam metal? Låter väldigt fjantigt.
  14. Behemoth - Christians To The Lions
  15. Det är bandet Macabre som har uppfunnit den genren. Jag vet inte om det räknas som en genre men jag tror det.
  16. Behemoth - Natural Born Philosopher
  17. Behemoth - Pan Satyros
  18. Jag hoppas att det går bra för mig på mitt prov i övermorgon.
  19. Behemoth - Diableria
  20. Dretskit

    Dumma Vanor?

    De som slutar påmin skola brukar rita på asfalten runtom på skolan och sätta upp banderoller.
  21. Pain Confessor - Fiery Thorns
  22. Jag kollar på alla och mitt favorit är nog Viva La Bam.
  23. Emperor - The Loss And Curse Of Reverrence
  24. Jag tycker att Death metal är bäst fast jag gillar de andra ochså.
  25. Emperor - Ensorselled By Khaos
×
  • Skapa ny...