Hoppa till innehåll

Dretskit

Medlem
  • Antal innehåll

    4991
  • Blev medlem

  • Senast inloggad

Allt publicerat av Dretskit

  1. Jag har Internet Explorer och det är väl bra tycker jag men en kompis till mig har Firefox och det är ochså bra.
  2. Nile - Sacrifice Unto Sebek
  3. Nile - Cast Down The Heretic
  4. Kataklysm - Shivers Of A New World
  5. Kataklysm - As The Glorious Weep
  6. Project Gotham Racing 3 har väl ganska grym grafik.
  7. Kataklysm - Era Of The Mercyless
  8. Kataklysm - Damnation Is Here
  9. Kataklysm - Il Diavalo In Me
  10. Meshuggah - Re-Inanimate
  11. Meshuggah - The Paradoxical Spiral
  12. Onsdag är den bästa dagen för mig för då sluta jag tidigt.
  13. Meshuggah - Disenchantment
  14. Meshuggah - Imprint Of The Un-Saved
  15. Meshuggah - Autonomy Lost
  16. Har haft en lång dag i skolan och måsta läsa på ett prov.
  17. Immortal - Triumph
  18. Dretskit

    Skoterspel

    Arctic Thunder fast jag vet inte om det finns på PC.
  19. Cannibal Corpse - Drowning In Viscera
  20. Cannibal Corpse - Hatchet To The Head
  21. Två hamburgare.
  22. Cannibal Corpse - Pit Of Zombies
  23. De som har röstat på GTA 1 måste ju bara ha spelat det.
  24. South Park är ju mycket roligare än Simpsons fast Simpsons är bättre animerat.
  25. Dretskit

    Skolmat..

    Stekt fläsk med potatis och löksås.
×
  • Skapa ny...