Hoppa till innehåll

Oddset

Medlem
  • Antal innehåll

    1602
  • Blev medlem

  • Senast inloggad

Allt publicerat av Oddset

  1. vilket av Star Wars KotOR och Star Wars KotOR 2 är bäst? ;) själv tycker jag ettan.. den har mycket bättre handling plus att karaktärerna från tvåan är som kopierade från ettan :( grafiken och forcepowers å sånt är kanske bättre i tvåan men ettan är som ändå mycket bättre :gitarr: men va tycker ni?
  2. ghost och banshee men halo 2 lätt :D det till skillnad från många andra uppföljare är faktiskt bättre än ettan :huh: Star Wars KotOR...be jedi be sith be both :lol:
  3. jag har haft ps1 själv plus att jag spelade ps2 före xbox men jag tycker ändå att xbox är bättre :bah:
  4. Need For Speed Most Wanted men Need For Speed Underground och Need For Speed Underground 2 är inte heller dåliga.. men most wanted är bäst :D
  5. jag tycker lungt att xbox utklassar både gc och ps2... :gitarr: spelen är mycket roligare än tex final fantasy och mario å sånt.. graffen dominerar båda två.. plus att det är mycket mer laddnings scener på ps2+gc pga xbox har bättre processor, grafikkort, ram mm x360 kommer kanske inte vara starkare än ps3 men spelen tror jag kommer va bättre...mycket bättre.. speciellt halo3 :D Star Wars KotOR...spela det :P
  6. lol :meddum: d är ju en klar fejk...plus att det står www.halo2mods.com uppe i hörnet på sidan.... :D och förrästen halo äger :P
  7. :gitarr: Halo 3...och om det kommer ut Star Wars KotOR 3
  8. men..var hittar man vars man kan skriva det då? :huh:
  9. kan man skriva recensioner när man bara är vanlig fuskare eller måste man va en vip då?:huh:
  10. ps2 var den sämsta konsollen av den förra generationen... :D men ps3 kommer tyvärr vara starkare(inte bättre) än x360... :(
  11. råka skriva på fel länk...
  12. vilken av total war serien eller warcraft serien är bäst(inte wow) själv tycker jag warcraft :medieval:
  13. lungt total war serien å warcraft serien... :) :rolleyes: :medieval:
  14. det bästa pc spelat genom tiderna...hmm ;) tror det är rome total war +expansion :medieval:
  15. hur klarar man prinsens farsa i the sands of time??? har försökt sen jag skaffa xbox har inte klarat det än.. plzz help
  16. skaffa det absolut :medieval: ...men fuska inte i det då blir det tråkigt efter typ 10 minuter :o
  17. jag tycker absolut inte att det är bättre än ettan...det var faktiskt en liten besvikelse när jag köpte det... :(
  18. du dödar dom med din huvudgubbe först...eller så åker du bara förbi dom.... :gitarr:
  19. Eeh man spelar online mot andra
×
  • Skapa ny...