Hoppa till innehåll

Norton Internet Security 2008

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej jag undrar ifall Norton internet Secutity 2008 är bra. För tänkte skaffa nyt har 2005 nu:P släpper in ganska mkt virus:P idag var jag tvungen att formatera datorn pga den xD

Tacksam för svar:)

Skrivet

Många säger att Norton är bland det sämsta, men vet inte riktigt. Har aldrig använt de.

Jag tycker att norton är bra, kör med norton 360 nu och det har inte släppt in några virus än.
Skrivet (redigerat)

Eftersom Norton är så vanligt görs många virus just så att de tar sig förbi det. Dessutom så tar det massor av prestanda helt i onödan. Jag skulle nog välja F-secure (hellre än Norton iaf). Annars kan man skaffa Avast som är gratis. Inte riktigt lika bra som de flesta kommersiella, men det räcker för mig.

Redigerat av 48893
Skrivet

Norton ser bara bra ut. Det finns många virus som Norton inte kan "se", detta gäller även spywares så var försiktig. Norton är orimligt dyrt, och dessutom enligt min mening "ett kasst skydd". köp det inte, du kommer att ångra dig dagen då du köper ett annat och bättre virusskydd och ser att du har haft spionprogram och virus på hårddisken hela tiden.

Gäst GunsNroses
Skrivet

Eftersom Norton är så vanligt görs många virus just så att de tar sig förbi det. Dessutom så tar det massor av prestanda helt i onödan. Jag skulle nog välja F-secure (hellre än Norton iaf). Annars kan man skaffa Avast som är gratis. Inte riktigt lika bra som de flesta kommersiella, men det räcker för mig.

jag har F-scure. jag har inte fått ngt virus än.. jag har haft det i 1 år nu.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...