Opert666 Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Hej alla, alltid när jag spelar world of warcraft så efter en liten stund så laggar datorn bara ihop, det kommer upp en blå bild där det står hur man ska göra , för att INTE byta grafikort så undrar jag hur man fixar detta ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajs Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Hej alla, alltid när jag spelar world of warcraft så efter en liten stund så laggar datorn bara ihop, det kommer upp en blå bild där det står hur man ska göra , för att INTE byta grafikort så undrar jag hur man fixar detta ? Prova installera om wow eller repair det om det inte funkar så fråga nån opratör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 (redigerat) Har du ett grafikkort som är ganska nytt ( max två år gammalt ) så kan du prova att överklocka det för att se om du kan få mer prestanda. Är du säker på att det är grafikkortet? Kan också vara att du har för lite Ramminne ( minst 1gig är nödvändigt ) och du måste ha en ordentlig processor, men är du säker på att det är grafikkortet så kan du testa att överklocka ( på egen risk! Kan paja grafikkortet! ) Detta är om din dator är för dålig. Är det problem med wow så kör Repairfilen, den ligger i wowfilen.. Välj rutan där den byter ut filerna själv och låt den rulla. Redigerat 27 Januari 2008 av Black Shadow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Skriv ner lite info om din dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opert666 Skrivet 29 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Skriv ner lite info om din dator.Jag vet inte så mycket om den, Men vet iallafall att det är en Dell Dimension 5150. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Klicka , den här datorn, sen under "Systemsaktiviteter" till vänster, tryck på "Visa systems information" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg