Wilda Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) Svart silver och vit känns så,utråkande (min åskit!) Jag tycker att du ska skaffa en röd,eller grön,blå? Om du köper ds,och så tröttnar du på din färg så kan du köpa skin till det,det är bra,det ger en ny fräsh kännsla och det skyddar mot repor på själva ds:et. Det finns t.e.x skin med spiderman på,Animal crossing m.m :) Jag tycker att du ska skaffa ds lite,varför vet jag inte,kanske för att jag själv har det och är nöjd x)? Redigerat 4 Januari 2009 av Wilda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plissi Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) Svart med metallic red är skitsnyggt, MEN, white är MYCKET skönare att hålla i. Den svarta har inte glansig yta överallt, så fingrarna "sitter fast". Tycker det är skönare att spela på white eftersom att man glider lättare. Men det är en vanesak. ^^ Helt klart jag håller med dig, WHITE är mycket skönare att hålla i, jag själv har en vit för när jag köpte i elgiganten fanns det bara svart, rosa, vit, Rosa var slut och jag orkade inte vänta i en vecka så jag köpte vit... Men tillbaka till saken, Jag är ju en tjej och du är en kille så jag tycker nog att du ska köpa svart, men white är bättre. Köp inte orginal. Den har mindre skärm, dåligt ljus, pennen är på ett dåligt ställe, stor och klumpig. LITE!!! Det är ett bra val! Redigerat 4 Januari 2009 av Plissi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Köp ett svart DS Lite, min kompis har ett vitt och när han hade haft det i typ 1 månad var det jättemycket smuts i kanterna som inte gick att få bort. Detta är bara ett tips du får köpa vad du vill ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
korven52 Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 svart :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ramone Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Vilken färg tycker du är coolast på ditt nintendo ds det jag tycker är svart och silver men jag vet inte vilket jag ska köpa .Vad tycker ni? jag ska köpa och vilket nintendo ds tycker du att jag ska köpa orginal eller lite.det var ju nödvändigt att lägga till en bild på ronaldo håller med handlar inte det här om ds inte fotboll :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sumire Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Jag tycker du ska köpa lite för det har mycket bättre och ljusare skärm o så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Lime grön(har jag) eller Turkos! Dom e coolast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 jag har köpt ndls för länge sen :DLook what the dude up there writed. ;) Ingen kan läsa verkar det som. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Ndls? Vad är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Nintendo Ds Lite är bäst, dem har bäst ljus, mindre, större skärm m.m Min kompis har en orginal och jag ett lite, hon önskar hon hade ett lite, och jag är jättenöjd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Kör aldrig på mitt ds längre, men jag har vit och tycker det är ganska fint :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameNight Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg