Sekan Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Se filmen och ni kommer förstå vad tråden handlar om Fox anklagar mass effect... När ni sett filmen läs detta. EA vill att Fox ber om ursäkt Jack Thompson försvarar mass effect Tycker att tjenen borde spela spelet innan hon anklagar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Amerikanare än bara lite efter, that's it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Sex är den största njutningen som finns i vår värld, varför förakta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Hah, väldigt gammalt. ;) Lite roligt vad lite de som gör delen vet om spelet, de verkar inte äns veta att man kan spela som kvinna. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Sex är den största njutningen som finns i vår värld, varför förakta det?För man måste vara redo att bemöta det. På Videon måste jag säga att det är en skandal, varje minut surfar en underårig på internet efter "porr". 2 minuter och man ser ett bröst och dom överreagerar så här. Visst är vuxna lite "stupid" ibland asså, fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Gillar inte det faktum att våld och blod ej censureras i USA medan en sexscen gör det. Jag menar, hur normalt är inte sex jämfört med våld, död och blod? Det är väl mer troligt att de flesta kommer att se en naken kvinna än en stympad och blodig kropp? Jänkarna vänder liksom på det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Sex är den största njutningen som finns i vår värld, varför förakta det?För man måste vara redo att bemöta det. På Videon måste jag säga att det är en skandal, varje minut surfar en underårig på internet efter "porr". 2 minuter och man ser ett bröst och dom överreagerar så här. Visst är vuxna lite "stupid" ibland asså, fyfan. nacho läste mina tankar. Titta på hans inlägg för att få svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Bah. Spelet innehåller faktiskt inget naket, men de framställer det liksom som det. Idioter. Ta och se på en film. För det är nog mer naket i de flesta amerikanska filmer än i detta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 teh old. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.