garkan Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Skrivet 29 Januari 2008 Tja alla! Jag är less på att levla och har en night elf hunter lvl 7. Jag har läst om glider och vill skaffa det , vet någon hur man använder det och hur man kan skaffa elite gratis. Jag vet att jag suger , borde / kan inte spela på privat servers , kan inte levla o shit så snälla kom in med helt sjuka kommentarer. som sagt .. vart får jag glider och hur använder jag det :)
Animal Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Skrivet 29 Januari 2008 Ursäkta att jag går off topic, men glider vad är det? Är det när man bottar gubben att grinda?
garkan Skrivet 29 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 29 Januari 2008 Ursäkta att jag går off topic, men glider vad är det? Är det när man bottar gubben att grinda?Japp
Newk Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Skrivet 29 Januari 2008 neaj ja vet inte men min polare håller också på å båtta så jaa kan säga till dig om han hittar nåt bra program :s
fishmaster Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Skrivet 29 Januari 2008 tips? använd inte glider och spela legit
Crys Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Skrivet 30 Januari 2008 En gratis bra glider är nog ganska svårt att få tag på.
garkan Skrivet 30 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 30 Januari 2008 En gratis bra glider är nog ganska svårt att få tag på.men hur använder man det iaf .. bara säg ffs
Gäst Poison Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Skrivet 30 Januari 2008 Finns inget idag som heter gratis glider. Finns ett b0t-program, men det är riktigt avancerat, och du måste köpa något annat för att få det att fungera. Sen finns Glider. http://www.mmoglider.com/ Kostar $25 för en licens. Om du ska skaffa glider, så är det lika bra att pröjsa, eftersom de använder jävligt avancerade system. Man kan varken sharea key, eller genera en. Inte heller kan man bypassa den. Värt pengarna förövrigt, om du nu inte "orkar" levla.
Rekommendera inlägg