Gäst lordifan Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Jag tycker det göra för lite spel till Playstation 2 dom flesta har ju det, men speltillverkrna gör bara spel till pc, xbox 360 och Ps3? VAd tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sellak Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Ja... fast dom satsar ju mycket på Buzz spelen nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Ja det är ju faktiskt sant men dom satsar numera på Ps3 nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Ja , jag vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Det är helt naturligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kazper27 Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Ja ja har Ps2 å ja tycker de e orättvist!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Ja ja har Ps2 å ja tycker de e orättvist!!! :angry: Liksom ps3 har bara funnits ute i 8 år snart. Du har liksom ganska mycket att välja på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Jag tycker det göra för lite spel till Playstation 2 dom flesta har ju det, men speltillverkrna gör bara spel till pc, xbox 360 och Ps3? VAd tycker ni? Dem skall sluta göra ps2 spel 2011 lr senare kanske tidigare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Det är för att PS3 kom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Ja ja har Ps2 å ja tycker de e orättvist!!! :angry: Liksom ps3 har bara funnits ute i 8 år snart. Du har liksom ganska mycket att välja på. 8 år öh... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg