LordFelix Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Vilket spel ska jag köpa till Playstation2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 GTA SA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sellak Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 The Simpsons Game, FIFA 08 eller Buzz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Guitar Hero såklart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Beroende på vad du gillar ;) Men om jag skulle välja får det nog bli Resident Evil Serierna :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 1 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Jag har hört att det där GTA SA är ett populärt spel, vad kostar det och vad går det ut på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Jag har hört att det där GTA SA är ett populärt spel, vad kostar det och vad går det ut på? svaret på din fråga har du här: http://www.webhallen.com/prod.php?id=26241 Tråkigt nog så tror jag inte att en 11-åring har så stora chanser att lyckas köpa det, om du inte har ett par föräldrar som är väldigt vårdslösa förstås. Köp Burnout revenge istället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 4 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Ojdå åldersgräns 18 :P :P :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kerex Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 är ni dumma eller får ni inte spela för mamma och pappa för att det står 18+ JAG KÖR SÅNT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Ratchet & Clank Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Jag har hört att det där GTA SA är ett populärt spel, vad kostar det och vad går det ut på? svaret på din fråga har du här: http://www.webhallen.com/prod.php?id=26241 Tråkigt nog så tror jag inte att en 11-åring har så stora chanser att lyckas köpa det, om du inte har ett par föräldrar som är väldigt vårdslösa förstås. Köp Burnout revenge istället! Ts, föräldrarna behöver inte vara vårdslösa för att dem tillåter en 11åring att spela ett spel 18+, tycker inte ens att GTA serien borde vara barnförbjudet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Ratchet And Clank eller Guitar Hero 3. PS: Har gjort 1000 inlägg nu. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg