Hoppa till innehåll

Guitar Hero 3 Till Ps2!


LyxeLL
 Dela

Guitar Hero 3!  

97 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

5 såklart.

Men asså det är ganska svårt att spela TTFAF på expert första gången.

Men när man spelar flerra gånger så blir det enklare.

Top10? Knappast många av mina kompisar har klarat 100% på expert. ;)

Haha, det har dem INTE. Varför ljuga om sina kompisar?

 

Jag tycker Guitar Hero 3 är ett väldigt roligt och underhållande spel. (Läs gärma min recension på GH-siten). Låtlistan är väldigt bra (även om Black Magic Woman är dryg). Roligt med fyra varierande nivåer, och även om battlarna (de mot Morello, Slash och Lou) var dåligt gjorda så var det ändå ganska kul att de var med i spelet. Sen är det verkligen stor skillnad mellan easy och expert. Easy är löjligt lätt och expert är löjligt svårt. Fast ge det några veckor så funkar det, helt klart. Även om föregångarna var fruktansvärt bra (ja, till och med ettan med deras dryga låtar) så måste jag säga att trean tar allt. Låtlistan, möjligheterna och ja, allt, förutom grafiken som är förvånatsvärt fult (PS2). Fast noterna ser ovanligt snygga ut.

 

Sen ett tillägg är ju att gitarren är SKITful.

 

Men ändå, ett väldigt glädjande spel som man aldrig tröttnar på (även om man längtar mycket till GH: Aerosmith).

 

5/5

Redigerat av wilmerx.tk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 7 månader senare...

Jag köpte Gh 2 idag. Jag tyckte det var skit roligt. Men grafiken är inte jättebra. Så ett omdöme på spelet..! Spelet en 9. Grafiken en 7. Ps! Jag klarade detta för en timma sen på expert..! Och låten (''Jordan'') är bra. Hej då!

Redigerat av Wille98
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...