Hoppa till innehåll

9or Vill Slå Mej..


TaBorMig
 Dela

Rekommendera inlägg

det var samma sak för mig fast det var 5:or. De försökte träffa mig med ruttna frukter som de hittar på marken och när jag spela fotboll med mina kompisar så ville det där gänget ta över planen fast de var 4 pers.i gänget finns en kille som Kallas ''bighead'' men han försökte knäa mig mellan benen för att jag lekte Ninja men han träffa aldrig

men jag sa till mina föreldrar och de sluta

gör nåt som funkar köp inte en machete eller motorsåg

 

 

*host* Om de gör dig något så polisanmäl right away. Men som sagt tidigare, jag tror inte direkt de är arga på dig.. De vill bara känna att de har makt och kan skrämma dig.

 

mm, för då tror jag att det blir j*vla mycket bättre, tror du inte att niorna blir jävligt pist när dom blir polisanmälda för att ha gjort något sånt litet, kom igen. du förstör bara för han sånna som du är dryga som f*n tror att allt löser sig för att man skvallrar, ingen gillar en tjallare, han kommer troligen bli dubbelt så mobbat och förlora kompisar, tro mig min kompis blev anmäld av en kille, sedan spreds det och hela nian gick på killen som polisanmälde han så han fick byta skola... hur sover du på nätterna?

 

Bättre att fortsätta bli mobbad än att inte "tjalla"?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ta med ett basebollträ eller dylikt och banka ner dom

hahah xD inget illa menat men :meddum:

 

UAP FTW!

lol

 

Gör så här .. gå till dom o kalla deras morsa nånting och säg att du är inte rädd .. så tänker

dom nog att du inte är mes , eller så dabbar dom dig så mkt att det rinner blod

från rövhålet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fråga vad dom vill dig på ett hyfsat trevligt sätt.

 

Om dom säger "spöa dig!" så fråga sätt dom en nia ska inte slå nån som är yngre.

 

(jag orkade inte läsa alla inlägg så jag vet inte om nån har sagt nått liknande)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JackBlack

Okej .. allt började nu på måndag...

 

jag var lite sen till matte lektionen gick i studie hallen på väg ditt.. var lite upprörd, ont i magen och mådde lite illa.. var lite arg också, fråga inte varför.. jag går förbi 2 st nior som nästan försökte blockera vägen ... så viskadejag för mig själv.. "Hora..." (det bara kom ut från munnen! tänkte inte innan jag öppnade munnen...) då sa en av killarna till den andre:

 

UUUH, HAN SA HORA TILL DEJ.. så sprang de på mig.. så sa den ene "Sa du Hora till mig?" Så sa jag... Ehh nej .. sa inte det till dej ... Sa det till ngn annan ...

Sen sa han .. bäst för dig , knuffade mej skit hårt och så kom en lärare lite längre bort.. då stack dom..

en halvtimme senare slutar jag skolan, klockan är 15:00. Jag går hem och framför mitt hus står bådda två

och väntar på någon. Gissa vem? Mig! De ser mej komma och står där .. ser helt arga ut.. men som tur kommer min pappa med bilen och kör in den i garaget, och just då går de iväg. Jag springer till postlådan och ser hur någon har stöckat till det, kanske tillochmed snott brev, och överallt ser det ut som någon försökt smutsa ner med flit, typ sopor på marken osv.

 

tisdag,onsdag såg jag dom inte, försökte gömma mig från dom och deras vänner men TORSDAG, när jag ska till matsalen står kommer båda killarna och en tjej, jag går förbi vid sidan och känner hur de knuffade in varandra i väggen, de försökte knuffa in mig! men där hade jag tur, jag gick lite snabbt så jag kom undan och de slog i sej själva.. sen fortsatte de bara gå men jag hörde hur de sa "f*n gör du....".

 

Idag när jag ska till idrottshallen så är det låst, dörrarna öppnas 10 min innan lektionen börjar.. men så öppnar en snubbe åt oss, och så ser man in i omklädningsrummet alla nior .. jag ser bådda killarna, bådda har på sig kläder och springer hastigt mot mej, han som öppnade dörren sa att vi inte fick komma in och medans dom kom till mig så sa en av dom "släpp in blatte jäveln!" just då sprang jag iväg... kom tillbaka efter typ 1-2 min och vänta tills nån ska öppna.. sen ser jag att den ena av killarna från fönstret ovanför dörren hoppar upp och kollar ifall jag är där, och han ser mej. han öppnar dörren och springer efter mej. Jag kutar allt jag pallar med ass ont i magen, känns som jag skulle dö, sprang för livet runt hela j*vla skolan och bara kollade rakt fram tills jag sprang in i skolan och gömde mej i biblan. Efter ett tag så vågar jag inte ens gå ner till gympan och byta om i samma omklädningsrum som dom, och sen gå på idrotten. Vem vet vad de gör med mej eller mina SAKER?

iaf.. just idag mådde jag inte bra, bara för dom killarna, och hade samtidigt skit ont i magen så läraren sa att jag fick gå hem om jag mådde dåligt. Gjorde också det. Stack hem. Och ibland i studie hallen där det är mkt folk ser jag dom komma, viska och leta efter någon, fast jag brukar gömma mej bakom allt folk så de ej ser mej.

 

Vågar inte säga till ngn lärare, för då kanske de efter skolan blir ännu argare.. och de ser helt starka ut, och hata sånna som mig. De vet vart jag bor, nästan alla gör det, de är vänner med några som hatar mig och min familj och de vill slå mig. Bara för jag råkade slänga ur mig det ordet.. Vet inte ens om det var meningen att säga det till just dom .. men bara sa det.. Shit asså.. Och varje fredag när vi börjar idrotten och ska byta om, så slutar de och byter om i samma omkläddningsrum och varje dag jag ska hem från skolan står de utanför med deras fjortis kompisar och röker, snusar, kör med moppen. Är f*n rädd, varje gång jag ska på rast kollar jag omkring mej och sånnt, och är rädd för bli spöad. Ida g hade jag tur som inte var med på gympan, men vad ska hända alla andra gånger då, nästa vecka och fram tills Sommarlovet, då niorna slutar? Jag kan inte smita för alltid, och varken säga till en lärare eller dom om saningen, de kommer hämnas ändå. Och dessutom så hade lärarna också säkert ståt på deras sida, bara för jag sa det ordet. Känner lärarna här.

 

Vågar nästan inte gå till skolan ... Shit asså .. Ibland äter vår klass och deras klass samtidigt lunch och vi har nästan många raster samtidigt som dom, jämfört med scheman.

 

Hjäälp, vad ska jag göra.. vill inte bli spöad i skolan och bli utskämd framför alla, alla kommer mobba mig efter det...

 

de lär få tag på mig nångång, jag kan inte alltid rymma... :(

så är det för mig med i min skola också :( men jag säger till mina föräldrar en gång var det nära att jag fick stanna hemma från skolan bara för jag blev mobbad men tja det jag tycker du ska göra är att prata med dina lärare och Rektorn för det är dom som ska se till så det bli ordning i skola nsen så måste du prata med dina föräldrar om det för om du inte gör det så kommer dom bra fortsätta hålla på med dig och det vill du la inte tycker synd om dig så Säg till Dina föräldrar och lärare annars kommer du bara få må dåligt mer :(

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om vi människor bara insåg att världen är ond och accepterade det så skulle vi kunna skada andra lättare för vår egen frihet och rättighet utan rädsla eller empati. I den värld vi lever i vinner inte en bra talare mot idiotismens under.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Det var för mig så där förra året när ja gick i 7, det var några 8or.

Ja råka också säga något vet inte vad, men det dom som puttade mig, aså dom råkade inte man märkte det.

Men i alla fall så sa ja nåt så kaxade dom varge dag och allting sen jagade dom mig genom skolan dom skulle slå mig och tog mig fast , dom var 3.

Så kom kurator och dom fett mycket skit.

Hon ringde hem kallade på rektor allting.

Om dom gorde någonting mer nästa gång så skulle dom bli polis anmälda.

Dom vågade inte ens komma nära mig efter möten med kurator.

Redigerat av Krle
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej .. allt började nu på måndag...

 

jag var lite sen till matte lektionen gick i studie hallen på väg ditt.. var lite upprörd, ont i magen och mådde lite illa.. var lite arg också, fråga inte varför.. jag går förbi 2 st nior som nästan försökte blockera vägen ... så viskadejag för mig själv.. "Hora..." (det bara kom ut från munnen! tänkte inte innan jag öppnade munnen...) då sa en av killarna till den andre:

 

UUUH, HAN SA HORA TILL DEJ.. så sprang de på mig.. så sa den ene "Sa du Hora till mig?" Så sa jag... Ehh nej .. sa inte det till dej ... Sa det till ngn annan ...

Sen sa han .. bäst för dig , knuffade mej skit hårt och så kom en lärare lite längre bort.. då stack dom..

en halvtimme senare slutar jag skolan, klockan är 15:00. Jag går hem och framför mitt hus står bådda två

och väntar på någon. Gissa vem? Mig! De ser mej komma och står där .. ser helt arga ut.. men som tur kommer min pappa med bilen och kör in den i garaget, och just då går de iväg. Jag springer till postlådan och ser hur någon har stöckat till det, kanske tillochmed snott brev, och överallt ser det ut som någon försökt smutsa ner med flit, typ sopor på marken osv.

 

tisdag,onsdag såg jag dom inte, försökte gömma mig från dom och deras vänner men TORSDAG, när jag ska till matsalen står kommer båda killarna och en tjej, jag går förbi vid sidan och känner hur de knuffade in varandra i väggen, de försökte knuffa in mig! men där hade jag tur, jag gick lite snabbt så jag kom undan och de slog i sej själva.. sen fortsatte de bara gå men jag hörde hur de sa "f*n gör du....".

 

Idag när jag ska till idrottshallen så är det låst, dörrarna öppnas 10 min innan lektionen börjar.. men så öppnar en snubbe åt oss, och så ser man in i omklädningsrummet alla nior .. jag ser bådda killarna, bådda har på sig kläder och springer hastigt mot mej, han som öppnade dörren sa att vi inte fick komma in och medans dom kom till mig så sa en av dom "släpp in blatte jäveln!" just då sprang jag iväg... kom tillbaka efter typ 1-2 min och vänta tills nån ska öppna.. sen ser jag att den ena av killarna från fönstret ovanför dörren hoppar upp och kollar ifall jag är där, och han ser mej. han öppnar dörren och springer efter mej. Jag kutar allt jag pallar med ass ont i magen, känns som jag skulle dö, sprang för livet runt hela j*vla skolan och bara kollade rakt fram tills jag sprang in i skolan och gömde mej i biblan. Efter ett tag så vågar jag inte ens gå ner till gympan och byta om i samma omklädningsrum som dom, och sen gå på idrotten. Vem vet vad de gör med mej eller mina SAKER?

iaf.. just idag mådde jag inte bra, bara för dom killarna, och hade samtidigt skit ont i magen så läraren sa att jag fick gå hem om jag mådde dåligt. Gjorde också det. Stack hem. Och ibland i studie hallen där det är mkt folk ser jag dom komma, viska och leta efter någon, fast jag brukar gömma mej bakom allt folk så de ej ser mej.

 

Vågar inte säga till ngn lärare, för då kanske de efter skolan blir ännu argare.. och de ser helt starka ut, och hata sånna som mig. De vet vart jag bor, nästan alla gör det, de är vänner med några som hatar mig och min familj och de vill slå mig. Bara för jag råkade slänga ur mig det ordet.. Vet inte ens om det var meningen att säga det till just dom .. men bara sa det.. Shit asså.. Och varje fredag när vi börjar idrotten och ska byta om, så slutar de och byter om i samma omkläddningsrum och varje dag jag ska hem från skolan står de utanför med deras fjortis kompisar och röker, snusar, kör med moppen. Är f*n rädd, varje gång jag ska på rast kollar jag omkring mej och sånnt, och är rädd för bli spöad. Ida g hade jag tur som inte var med på gympan, men vad ska hända alla andra gånger då, nästa vecka och fram tills Sommarlovet, då niorna slutar? Jag kan inte smita för alltid, och varken säga till en lärare eller dom om saningen, de kommer hämnas ändå. Och dessutom så hade lärarna också säkert ståt på deras sida, bara för jag sa det ordet. Känner lärarna här.

 

Vågar nästan inte gå till skolan ... Shit asså .. Ibland äter vår klass och deras klass samtidigt lunch och vi har nästan många raster samtidigt som dom, jämfört med scheman.

 

Hjäälp, vad ska jag göra.. vill inte bli spöad i skolan och bli utskämd framför alla, alla kommer mobba mig efter det...

 

de lär få tag på mig nångång, jag kan inte alltid rymma... :(

Jag tycker f*n synd om dig :( Livet är tufft, så var stark. Nior kan vara jätte jobbiga. Råkade sätta några kompisar i klistret för ett tag sedan. Skrattade åt några som ramlade med skateboarden, men mina kompisar skrattade inte. Jag kom undan för jag smet in på affären, men kompisarna blev lite... mobbade för de stannade utanför :lol:

Redigerat av Sunhawk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag tycker f*n synd om dig :( Livet är tufft, så var stark. Nior kan vara jätte jobbiga. Råkade sätta några kompisar i klistret för ett tag sedan. Skrattade åt några som ramlade med skateboarden, men mina kompisar skrattade inte. Jag kom undan för jag smet in på affären, men kompisarna blev lite... mobbade för de stannade utanför :lol:

Det var ju just snyggt det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är inte ensam Jag har okså fått nior efter mig för att en av dem tror att jag har sparkat ner hanns lillebrors snögubbe Fastän jag inte har gjort det. Men som sagt ifall de fortsätter Snacka med någon vuxen eller så försöker du bara ignorera dem kanske inte det lättaste men som sagt prata med någon vuxen som du litar på eller dina föräldrar så skall du nog se att det ordnar sig. Lycka till hoppas att det löser sig PS: Vilken skola kanske vet vem det e ? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...