Hoppa till innehåll

Hur Lång Tid Tar Det För Dig Att Få Ett Meddelande Efter Du Har Skickat In Ett Fusk

thebigJ

Rekommendera inlägg

Mitt nya rekord är typ 2 dagar och har inte fått meddelandet än, Jag vet att det beror på hur snabba moderators är men ändå 2 dagar! :angry:

Skickar du in ett fusk så får du helt enkelt vänta tills det blir godkänt. Bara för att du klagar på att det går långsamt så kommer det inte att gå snabbare.

Administratörer och moderatorer bänkar sig inte framför datorn för att granska fusk bara för att någon eller några skickat in ett nytt fusk. Heller har dom inga skyldigheter att se till att medlemmen får ett meddelande angående fusket så snabbt som möjligt. Sedan har de flesta ett liv utanför internet, och ibland kan man helt enkelt inte vara inloggad tillräcklig länge för att granska fusk, eller ens gå in på sidan och kollla läget överhuvudtaget.

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eftersom de är mods så har de ju en skyldighet att kolla de sakerna. har de inte tid så får de väl skippa moderator jobbet...

Nja, skyldiga är dom ju inte. Bara för att dom har ranken "moderatorer" så är dom inte mer än vanliga människor, alltså är dom inga robotar som ska se till att det går fort. Såklart ska de se till att fusk, recensioner och nyheter granskas och att forumet hålls snyggt vartefter dom har tid och resurser till det. Men att dom ska vara skyldiga att fixa dom sakerna så snabbt som möjligt och att sätta fuska.se före allt annat tror jag inte på.

Som sagt, skickar man in fusk så får man väl helt enkelt vänta på en bekräftelse. Fusken granskas ju förr eller senare av en moderator, så jag förstår egentligen inte syftet med att skapa trådar kring detta.

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

eftersom de är mods så har de ju en skyldighet att kolla de sakerna. har de inte tid så får de väl skippa moderator jobbet...

håller med, moder datorer är ju till för sånt här. dom ska jobba röven av sig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...