thebigJ Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Mitt nya rekord är typ 2 dagar och har inte fått meddelandet än, Jag vet att det beror på hur snabba moderators är men ändå 2 dagar! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 ibland blir väl ett fusk godkänt efter en månad eller så, så 2 dagar är ingenting. och "rekordet" för min del är väl 1,5 vecka eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 (redigerat) Mitt nya rekord är typ 2 dagar och har inte fått meddelandet än, Jag vet att det beror på hur snabba moderators är men ändå 2 dagar! :angry: Skickar du in ett fusk så får du helt enkelt vänta tills det blir godkänt. Bara för att du klagar på att det går långsamt så kommer det inte att gå snabbare. Administratörer och moderatorer bänkar sig inte framför datorn för att granska fusk bara för att någon eller några skickat in ett nytt fusk. Heller har dom inga skyldigheter att se till att medlemmen får ett meddelande angående fusket så snabbt som möjligt. Sedan har de flesta ett liv utanför internet, och ibland kan man helt enkelt inte vara inloggad tillräcklig länge för att granska fusk, eller ens gå in på sidan och kollla läget överhuvudtaget. Redigerat 2 Februari 2008 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 eftersom de är mods så har de ju en skyldighet att kolla de sakerna. har de inte tid så får de väl skippa moderator jobbet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 (redigerat) eftersom de är mods så har de ju en skyldighet att kolla de sakerna. har de inte tid så får de väl skippa moderator jobbet... Nja, skyldiga är dom ju inte. Bara för att dom har ranken "moderatorer" så är dom inte mer än vanliga människor, alltså är dom inga robotar som ska se till att det går fort. Såklart ska de se till att fusk, recensioner och nyheter granskas och att forumet hålls snyggt vartefter dom har tid och resurser till det. Men att dom ska vara skyldiga att fixa dom sakerna så snabbt som möjligt och att sätta fuska.se före allt annat tror jag inte på. Som sagt, skickar man in fusk så får man väl helt enkelt vänta på en bekräftelse. Fusken granskas ju förr eller senare av en moderator, så jag förstår egentligen inte syftet med att skapa trådar kring detta. Redigerat 2 Februari 2008 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebigJ Skrivet 2 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 :huh: 1,5 vecka, jag har inte varit medlem så länge så mitt reckord var nog LITE ynkligt :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Jag godkänner/raderar varje dag mer eller mindre, hur mycket de andra moderatorerna godkänner eller raderar vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Oftast ett par dagar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Brukar godkänna varje dag, det ska inte ta så lång tid. Någon sa en månad och det har aldrig hänt, alla fusk kontrolleras, alla godkänns inte, men de tas hand om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 eftersom de är mods så har de ju en skyldighet att kolla de sakerna. har de inte tid så får de väl skippa moderator jobbet...håller med, moder datorer är ju till för sånt här. dom ska jobba röven av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 (redigerat) EDIT Redigerat 10 Februari 2008 av Crys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.