Banish Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 finns det nån bra hemsida där man kan ladda ner snygga xp teman?? helst inte virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 customize.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Multi Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 finns det nån bra hemsida där man kan ladda ner snygga xp teman?? helst inte virus Helst inte virus? betyder de att du kan tänka dig ett tema med virus i om de e snyggt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Crystalxp, där har du något, jag använder själv ett tema därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 (redigerat) Drar mycket på datorn men dom har snygga teman http://www.wincustomize.com/, men har även logons och ikoner. Har även haft AlienWare det är grymt snyggt. Redigerat 18 Februari 2008 av SilverKnight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Sök på Google, det fungerar alltid Sök på "Windows XP Themes" eller något liknande. Men jag rekommenderar att endast använda det vanliga temat som följer med windows XP... för det sölar ned mycket av datorn om du har ett jättesnyggt och spacat team. Men annars, sök på något liknande, tror det hette, Zune Det var ganska snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 I ett inlägg här på fuska så finns det redan en som har lagt ut nedladdningssidan till Zune XP . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bluschk Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Själv har jag alienware tema. Alienware ladda ner AlienGUIse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Själv har jag alienware tema. Alienware ladda ner AlienGUIse Det hade jag förut, det är fett snyggt . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 TweakXP.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Om du vill ha Vista tema, Så ska du söka Vista Transformation Pack 7 på Google. Det är ingen skillnad mellan 7.0:an och 8.0.1:an - bara det att i 8:an så går allt mycket saktare och behöver mer tid på sig, dessutom kan instaleringen avbrytas så får du bara ikonerna (har hänt mig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Då kommer det väll på hela datorn? inte bara på sin egen sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.