Hoppa till innehåll

Kan Man Gömma Sina Talents Point?


Gäst Youx
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja, har nygligen speccat om med en av mina gubbar och vill inte att mina kompisar ska se hur jag har, kan man typ inte göra på nåt sett så dom inte kan kolla på min specc?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

joo, gå in på wowhead.com sen så går du in på rubriken ''Tools'' sen så taru Talent calculator å väljer vilken class du ska sätta upp talents på. Sen trycker du i deru har me din gubbe sen så trycker du på ''Link this build'' som finns där på sidan, när du har tryckt på link this build så kopierar du länken och klistrar in den på Msn tex eller nåt annat ja vet inte.. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, har nygligen speccat om med en av mina gubbar och vill inte att mina kompisar ska se hur jag har, kan man typ inte göra på nåt sett så dom inte kan kolla på min specc?

 

Finns inge sätt ifall du inte låter dom spela på ditt acc så kan dom ju inte kollar. fast jag erkänner har inte splea på ett tag så vet inte ifall man kan ta och kolla i game alltså när man spelar med varann kanske inte fattar vad jag menar men typ de där när man kollar gear och så:P men jag tror enda sättet är att inte låta dom spela på din:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...