Gripetons Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Skrivet 3 Februari 2008 (redigerat) Kan någon tipsa mig om ett roligt onlinespel liknande CS m.m. Jag skulle bli jättetacksam om ni kan det (har börjat tröttna på CS 1.6!!! /Tack Maxomilian!!! :cool: :D Redigerat 3 Februari 2008 av epaaj Citera
eeewwhh Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Skrivet 3 Februari 2008 Det här ska väll vara ändra i spel forumen eller i webbspels forumet Citera
TheGreatest Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Skrivet 3 Februari 2008 warrock kanske? :). gratis att ladda ner. BF och CoD spelen kanske? Citera
Aircondition Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Skrivet 3 Februari 2008 Team Fortress 2, finns inget skönare onlinespel. Citera
SwedenRockz Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Skrivet 4 Februari 2008 1. Battlefield 2 2. Team Fortress 2 3. Css :D 4. Cod 4 Citera
Northwest Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Skrivet 1 Mars 2008 Global Operations,det roligaste spelet på datorn. spel sättet liknar cs fast det finns många mer olika vapen.man är typ T och CT. och så väljer man olika "gubbar" Demoman,Heavy Gunner,Commando,Recon,Medic,Sniper. alla har olika vapen. plus att man kan upp´gradera viss vapen med t.e.x ljuddämpare,lasersikte,kikarsikte,ficklampa.större magasin. problemt är att det inte finns att köpa i affärer då det är ganska gammalt.du kan skicka pm om du vill ha mer info. Citera
Arako Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Skrivet 1 Mars 2008 finns ett spel som heter savage men jag har inte testat det. det e som BF fast man använder t.ex svärd och pilbågar. Citera
Banthafooder Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Skrivet 1 Mars 2008 Inte cod tack! Vi vill inte ha mer omogna cs spelare som spelar detta underbara spel. Citera
TheGreatest Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Skrivet 1 Mars 2008 finns ett spel som heter savage men jag har inte testat det. det e som BF fast man använder t.ex svärd och pilbågar.savage verkar vara ett riktigt kul spel :)håller på att ladda ner just nu. Citera
Gäst wAcko Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Skrivet 1 Mars 2008 Inte cod tack! Vi vill inte ha mer omogna cs spelare som spelar detta underbara spel.2hard4u2handle? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.