Mendooh Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Wallhack e grymt bra för noobz xD Wallhack är att du kan se genom vägar och ser var andra går Ladda ner det , jag vet inta var men testa typ : www.wallhack.se,com,net,nl,nu,Mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Hade varit trevligare om du hade gått klart skolan. Innan du registrerade dig här och började skriva på barnspråket. Och hade gett f*n i att använda fusk/ge ut fusk som injecerar sig i minnet, och som även kan innehålla UD keylogger, trojaner, RAT's. med mera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Seriöst, Palla fuska. Du gör säkert bara tråden för att få lite fm?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kerex Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 palla fuska jag hadde fuskat blev permanent bannad kan inte spela mer bacarrre (bacarre var en wc banna med skins) :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Habbo0Hotell Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Orka wallhack, wallhack har alla som spelar cs, btw: nööb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Wallhack e grymt bra för noobz xD Wallhack är att du kan se genom vägar och ser var andra går Ladda ner det , jag vet inta var men testa typ : www.wallhack.se,com,net,nl,nu,Mm Kan man se genom vägar!??! :o, coolt ser man bilarna på vägen också?, vf skrev du den här tråden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Man blir dåligare av att cheata.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Bara så ni vet, så är det inte ens säkert att fuska på icke vac säkrade servrar. VAC är fortfarande aktivt på alla servrar, den enda skillnaden är att folk som redan är Vac bannade ska kunna joina dom som inte är vac säkrade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Bara så ni vet, så är det inte ens säkert att fuska på icke vac säkrade servrar. VAC är fortfarande aktivt på alla servrar, den enda skillnaden är att folk som redan är Vac bannade ska kunna joina dom som inte är vac säkrade. Mm, och på vissa wallhack ställen står det att "detta wallhack är 100% vac2 skyddade" tyå att vad 1,2 inte upptäcker det.Men det gör den jue, jag kommer inte ihåg vad det hetter men vac är ju ett extra skydd om jag har rätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Man kan ju fuska om man gör det för skojs skull :D Men självklart så ska man inte tro att man är nåt. Wallhack är kul om man typ skjuter en genom en vägg och dom blir som helt galna när dom inte ser vem det var som skjöt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg