Hoppa till innehåll

Jobbigaste Med Zelda?

Julihann

Rekommendera inlägg

• 1 månad senare...
  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja, det där när det hinner bli natt i OoT är jäkligt jobbigt. Varje gång jag har startat om och ska göra det får jag nästan panik, och springer (inte jag, jag gör så att Link gör det...) som sjutton.

Att åka fram och tillbaka i Wind Waker är faktiskt kul. Men det är jobbigt när det är sån där storm och man ska till Outset Island när man startar LÅNGT därifrån.

Men det jobbigaste får väl vara när man fastnar någonstanns och inte vet var man ska gå/vad man ska göra. Detta gäller ju alla Zelda spel (och de allra flesta andra spel också).

Redigerat av Eric_H
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Umbreon_Moon

Forsaken Fortress i början av Wind Waker. Vet inte varför, men tycker det är skitsvårt.

Har dock inga problem att klara av Gerudo Valley i OOT, och Pirate-stället i MM.

:huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jobbigast är nog att man inte kan spara hur man vill i Majoras Mask utan att man åker tillbaka i tiden. Jag hade spelat en lång stund men sen hann jag inte mer och nästa gång jag startade spelet var jag tvungen att börja om igen med att ge red potion till en av häxorna, åka turistbåten till Deku palace och försöka ta mig in där genom att flyga mellan blommorna. *suck*

SEn har jag irriterat mig ganska mycket på den svårmanövrerade magiska bumerangen i zelda oracle of seasons.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker det är jobbigt med tp är att man kan råka spara över sin bästa fil med en dålig har jag gjort 4 gånger :angry:

Sjukt störigt haha men det är bara klantigt och inte spelets fel :P Men man hatar ändå när man råkar göra det..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns inte så mycket svårt i Zelda men det ända som r lite jobbigt är Wind Waker när man börjar.

Man måste göra en massa saker för att få ett svärd och för att få skölden.

Mycket fram och tillbaka springande.

Det som också är jobbigt i Wind Waker är innan man kommer till första templet, när man ska fixa en massa saker som att rädda in syster och sedan hämta en massa saker för att få en vatten flaska så att man kan komma över till templets ingång, :wacko: det var jobbigt att skriva det utan punkt och här kommer den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jobbigt? Water Temple i Ocarina of Time. Följer nog av Ocean Kings Chamber (som jag tror det hette)... Den var så j*vla tråkig och jobbig att jag inte orkade spela klart spelet. >_>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Ett rikktigt störingsmoment är om man ska ta sig från kokiri forest till hyrule castle när man springer över hyrule field. Hatar när man inte hinner och bryggan fälls upp för att det blir natt :(

Jag håller med dig, men jag hatar dom äckliga händerna som faller från taket i vissa tempel i OoT, vet att det är i den muppiga onda mannen's tempel, forest grejen som är typ det fjärde templet och tror det är någon i desert templet men kommer inte ihåg..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett rikktigt störingsmoment är om man ska ta sig från kokiri forest till hyrule castle när man springer över hyrule field. Hatar när man inte hinner och bryggan fälls upp för att det blir natt :(

Ja de är sjukt irreterande! Hatar när de händer själv en gång hoppade jag med Link och på något sätt kom upp. Tror inte man igentligen skulle kunna göra så men de var nog bara tur ... :P

lol noobs det är bara att rulla med link så hinner man med godo

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...