KaramellKing Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 LoL vilken dum fråga.Liten är ju bäst.Den släpptes ju senast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lilian Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 jag gillar lite mest fast lite har konstiga knappar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viidiia Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Lite såklart! XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LIRARN8 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 jag gillar orginal mest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 orginal ligger mycket skönare i handen medans lite har bätre ljus. det blir väll oavgjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 På orginal sticker inte gba spelet ut som på lite.Annars är lite bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Jag gillar original mest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Eftersom jag aldrig har testat Lite så måste jag säga original. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Lite borde ju vara bättre för att det släpptes senare och är dyrare. Men jag har bara ett orginal själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Lite!!! Skönare knappar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Lite borde ju vara bättre för att det släpptes senare och är dyrare. Men jag har bara ett orginal själv.Det senaste är inte alltid bäst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 7 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 LoL vilken dum fråga.Liten är ju bäst.Den släpptes ju senast. Bara för den släpptes senare behöver den inte vara bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg