Hoppa till innehåll

Steam Bannad :((


Raptomex
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan alla..

 

Jo jag har blivit bannad från CSS, tror jag, eller så här är det..

 

Jag körde med wallhack ^^, ville testa, då nästa dag när jag skulle spela, så var det röda ringar med ett streck i, jag kunde inte spela på dom för att det stog nånting med cheat infraction, och på min vac status står det; Banned from some secure servers because of a cheating infraction.

 

Menas det att jag har blivit temp bannad?

 

Och om jag har det..Om jag vill spela counter strike source igen, hur gör jag då?

 

Måste jag köpa ett nytt hl2, så att jag får ett nytt steam, eller måste jag köpa nytt css?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, tyvär!

 

Köp Half-Life 2 istället för CSS...

 

CSS kostar ca. 329kr här

Halflife 2 kostar 199kr, och i halflife 2 så får man CSS :)

Jag köpte HL2 classic, men då fick jag inte med css.

 

När jag köpte mitt hl2, då köpte jag hl2 classic, så jag tror nog att du måste köpa ett annat slags hl2, för att jag fick inte med mig css.

Det är nog ett hl2 pack tror jag som innehåller css.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hoho, så går det när man laddar ned fusk som injecerar sig i minnet/program. Och som även kan innehålla krypterade keyloggers. Hur dum får man vara? :)

Mmm, inte dummare än dig..

 

Alla fusk innehåller inte virus, och när man har laddat ner den så virus skannar man den innan man öppnar..Förstår du?

 

Jag fick inget virus, jag blev bannad, försök att se skillnaden...

 

Jag behövde bara skaffa ett nytt steam, som jag nu har gjort och nu kan jag spela igen..

Jag vände mig till en annan sida, som man åtminstone fick lite vettiga svar än bara spamm.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara för att du virusscannat och virusscannern inte tog på det. Så betyder det inte att det inte är virus/trojan/keylogger/RAT's m.m. Den kan lika gärna vara hårtkrypterad?. Dessutom skrev jag inte att du hade fått virus, jag skrev som även kan innehålla virus/trojaner/keyloggers/RAT's m.m. Enklaste sättet är bara att inte ladda ned program. Utan köra på fuskkoder bara.

 

Men det är ju upp till var och en. Om dom nu vill bli vacbannade eller bannade. Och sedan måste köpa nytt acc. Om man nu inte har en mamma/pappa som betalar ett åt än.

Dessutom tycker jag inte fuskare som använder program för att göra sig bättre, bör få så vettigt svar heller. Men det är jag det.

 

Mods, ni får gärna skicka fler varningar till mig. Men jag är bara trött på alla som sitter och nöter sönder med sina nerladdade program.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hoho, så går det när man laddar ned fusk som injecerar sig i minnet/program. Och som även kan innehålla krypterade keyloggers. Hur dum får man vara? :)

Mmm, inte dummare än dig..

 

Alla fusk innehåller inte virus, och när man har laddat ner den så virus skannar man den innan man öppnar..Förstår du?

 

Jag fick inget virus, jag blev bannad, försök att se skillnaden...

 

Jag behövde bara skaffa ett nytt steam, som jag nu har gjort och nu kan jag spela igen..

Jag vände mig till en annan sida, som man åtminstone fick lite vettiga svar än bara spamm.

 

Tja eftersom du inte kan skilja på "Alla fusk innehåller krypterade keyloggers" och "Och som även KAN innehålla krypterade keyloggers", så får du nog ändra på din första mening Rapto.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hoho, så går det när man laddar ned fusk som injecerar sig i minnet/program. Och som även kan innehålla krypterade keyloggers. Hur dum får man vara? :)

Mmm, inte dummare än dig..

 

Alla fusk innehåller inte virus, och när man har laddat ner den så virus skannar man den innan man öppnar..Förstår du?

 

Jag fick inget virus, jag blev bannad, försök att se skillnaden...

 

Jag behövde bara skaffa ett nytt steam, som jag nu har gjort och nu kan jag spela igen..

Jag vände mig till en annan sida, som man åtminstone fick lite vettiga svar än bara spamm.

 

Tja eftersom du inte kan skilja på "Alla fusk innehåller krypterade keyloggers" och "Och som även KAN innehålla krypterade keyloggers", så får du nog ändra på din första mening Rapto.

 

Jag är inte helt insnöad när det gäller datorer ''/

Jag kan lätt se om det finns keyloggers å sånt i mappar, filer.

De flesta som lägger in virus i sina fusk program är inte så särkskild duktig på sånt.

Skitsamma..

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...