garkan Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Skrivet 4 Februari 2008 Nu undrar jag om det går att pausa tiden på ett gamecard , lite onödigt att slösa det medans man är ute o reser typ :P
WASD Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Skrivet 5 Februari 2008 det går tyvärr inte :( jag tycker också det borde gå
garkan Skrivet 5 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2008 Lamt av Blizzard , ännu ett trick att tjäna mer pengar.
ExorZ Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Skrivet 5 Februari 2008 men nej, va f*n tror du, då skulle ju alla pausa game card hela tiden och man får 2 månaders kort att räcka i 1 år.. dom skulle ju bli så j*vla bankrutt direkt!
Hivee Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Skrivet 5 Februari 2008 Ju mer pengar blizzard slavar oss att få, ju bättre spel får vi. Tror du inte?
Gäst Youx Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Skrivet 5 Februari 2008 det borde gå å pousa iaf 1-2 ggr per kort, ofta dom skulle bli bankrutt, titta här det är 9miljoner spelare, det kostar 110kr (som billigast) att få spela, så ta 110*9000000, så får ni se vad som tjänar i MÅNADEN, och det är på bara wow sen har dom ju andra spel också
ExorZ Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Skrivet 5 Februari 2008 Aja, men det går inte. Trådskaparen har fått sitt svar.
garkan Skrivet 5 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2008 ExorZ goes spamma alla trådar med negativa svar? BTT : Det jag menar är att man ska kunna pausa det tillfälligt. Typ om man reser en månad .. aja tack för "svaren" <_<
fishmaster Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Skrivet 5 Februari 2008 Lamt av Blizzard , ännu ett trick att tjäna mer pengar. dom är ett företag va tusan väntar du dig.
WASD Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Skrivet 5 Februari 2008 jag gillar iden med 1-2 ggr per card, men för att det inte ska missbrukas så skulle minimum paustiden kunna vara en vecka eller nåt sådant
garkan Skrivet 6 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2008 jag gillar iden med 1-2 ggr per card, men för att det inte ska missbrukas så skulle minimum paustiden kunna vara en vecka eller nåt sådant Eller hur , WASD.Gamecards borde kunna stoppas. Ehm va menar ni med bankrutt? Man köper fortfarande kortet o betalar lika mycket , same shit..
Animal Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Skrivet 6 Februari 2008 Om man har ett två mån kort så skulle det kunna räcka i typ 3 år eller något om man lirar typ 3-5 timmar per dag, och sedan stoppar det under tiden man inte lirar så använder man ca 4 av 24 timmar av dyngnet och sedan så reser man säkert bort också och då tar det mer... Säg åt en kompis att lira på din gubbe ist.s
Rekommendera inlägg