garkan Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Nu undrar jag om det går att pausa tiden på ett gamecard , lite onödigt att slösa det medans man är ute o reser typ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 det går tyvärr inte :( jag tycker också det borde gå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 5 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Lamt av Blizzard , ännu ett trick att tjäna mer pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 men nej, va f*n tror du, då skulle ju alla pausa game card hela tiden och man får 2 månaders kort att räcka i 1 år.. dom skulle ju bli så j*vla bankrutt direkt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Ju mer pengar blizzard slavar oss att få, ju bättre spel får vi. Tror du inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 det borde gå å pousa iaf 1-2 ggr per kort, ofta dom skulle bli bankrutt, titta här det är 9miljoner spelare, det kostar 110kr (som billigast) att få spela, så ta 110*9000000, så får ni se vad som tjänar i MÅNADEN, och det är på bara wow sen har dom ju andra spel också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Aja, men det går inte. Trådskaparen har fått sitt svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 5 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 ExorZ goes spamma alla trådar med negativa svar? BTT : Det jag menar är att man ska kunna pausa det tillfälligt. Typ om man reser en månad .. aja tack för "svaren" <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Lamt av Blizzard , ännu ett trick att tjäna mer pengar. dom är ett företag va tusan väntar du dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 jag gillar iden med 1-2 ggr per card, men för att det inte ska missbrukas så skulle minimum paustiden kunna vara en vecka eller nåt sådant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 6 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 jag gillar iden med 1-2 ggr per card, men för att det inte ska missbrukas så skulle minimum paustiden kunna vara en vecka eller nåt sådant Eller hur , WASD.Gamecards borde kunna stoppas. Ehm va menar ni med bankrutt? Man köper fortfarande kortet o betalar lika mycket , same shit.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Om man har ett två mån kort så skulle det kunna räcka i typ 3 år eller något om man lirar typ 3-5 timmar per dag, och sedan stoppar det under tiden man inte lirar så använder man ca 4 av 24 timmar av dyngnet och sedan så reser man säkert bort också och då tar det mer... Säg åt en kompis att lira på din gubbe ist.s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg