Gäst lordifan Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Vilken är den värsta nooben du nånsin har mött? Hamodi_tupac är världens sämsta cs spelare seriöst.. vem tycker ni är den värsta nooben? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Det finns en massa noobar på cs, rent tekniskt så är vi alla noobar, för att du kanske ägern vissa på cs, men det finns alltid dom som äger dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Någon som cheatade men vet ej vad han heter :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Vilken är den värsta nooben du nånsin har mött? Hamodi_tupac är världens sämsta cs spelare seriöst.. vem tycker ni är den värsta nooben? känner du dig stolt på nåt sätt när du ger ut namn på folk och säger att de suger? så om jag kanske lyckades HSa dig ett par gånger eller du har otur, ska jag direkt hoppa in på forum och ge ut ditt nick? uppenbart att du bara ville känna dig stolt när du gjorde den här tråden -_-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 jag är den värsta nooben jag mött :) mina bästa stats är typ 0-7 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Även om den här tråden har en liten möjlighet att kunna bli underhållande tvivlar jag på att något vettigt kommer skrivas. Jag tror inte någon är speciellt intresserad av att höra att "Den där epaaj är värdelös på CS. Han låg sist i poängligan när han spelade sist." Men nu ska vi inte diskutera sådant här ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg