garkan Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Hellow där! Undrar om jag ska ta holy när jag levlat till 10 på min human paladin (healer) eller vad ska jag ta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 jag är inte så erfaren om just paladin, men direkt i 10 bör man inte ta holy eftersom det går långsammare att levla då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Ta retri till 50, byt the holy, damp gå BRD tills du blir 58, om du klarar att sola mobs, dinga 60, damp gå instancer, klart. eller så kan du ta prot men vet inte om prot palas får inv till så mycket instancer så lätt, eller så kan du ta retri till 70. eller prot i 50 och aoe grinda till 70 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 6 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Vadå 50? Jag frågade vid level 10 .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 "Ta retri till 50" du ska ta retri i 10 och när du blir 50 ska du speca om :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Asså. Retri och Prot tycker jag är bäst. Om du är Prot så ska du aggra ett gäng mobs ta alla AOE som Holy shield, retri aura, concentration och alla dem men du borde inte vara prot i lvl 10. Jag tycker att du ska vara retri för det är lättast att köra som. Du tar din Seal of Command som du lär dig på lvl 20 om du speccar fullt i retri sen är det bara att slå. Inte så komplicerat. För nybörjare skulle ja rekomendera Retri lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 10-70 så ska du specca retri. Sen på 70 så får du välja om du vill bli dps eller helare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Om du vill levla på den enkla sättet kan du ta retri, annars så är det bra att ta prot på level 35~ och göra Aoe grind, som Nittionio sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Vet inte välj själv tycker jag . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Vet inte välj själv tycker jag . det är klart att han väljer själv bara att han vill ha tips från oss så han vet vilken han ska välja.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 10-70 så ska du specca retri. Sen på 70 så får du välja om du vill bli dps eller helare Paladins kan bara hela eller tanka på 70 tbh :( . Är du bra på att spela Paladin ska du specca Prot. Sjukt bra och väldigt underskattad imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg