Mumutio Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Robyn nu också! Omg gåshud! http://open.spotify.com/track/0OkKv7NQBeL6c812WQTiTD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 (redigerat) As I Lay Dying och liknande går jag igång på. Redigerat 16 Juli 2010 av Skillet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Okej, fan. Hade helt glömt bort Blind Melon. Brukade lyssna en del på dem förut, men jag slutade liksom bara. Nu är det dock dags igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elemental Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 System of a Down. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Är ju inne på Jane's Addiction nu. Så fruktansvärt, äckligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Lynyrd Skynyrd, nuff said! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Lynyrd Skynyrd, nuff said! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Evanescence, Children of Bodom, Scars on Broadway och Dragonforce :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Nightwish har alltid varit mina favoriter, men jag gillar också Sonata Arctica, Avantasia, lite andra symfoniska power metal band, Queen, Opeth, Simon and Garfunkel och så strölåtar från många olika grupper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) Strebers Totalt jävla mörker Skitsystem Wolfpack/wolfbrigade Nasum 2pac Immortal tech Ice cube Disfear Misfits är väl de bästa någonsin. Redigerat 11 Augusti 2010 av Slan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
theozor Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 dragonforce,:gitarr: guns'n roses och jackson 5 Evanescence, Children of Bodom, Scars on Broadway och Dragonforce :gitarr: Dragonforce är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Rise Against Rage Against The Machine Bloodhound Gang Slipknot Flogging Molly Foo Fighters Eddie Meduza Enter Shikari Jimi Hendrix John Frusciante RHCP Johnny Cash Kim Larsen Kings Of Leon Breaking Benjamin Magnus Uggla Tenacious D The Offspring The Who Within Temptation Volbeat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.