elin1101 Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Ja, runescape, runescape, vad mer kan man säga?. Så fort jag går in så blir det trisst, ändå vill jag spela det, vet inte om de är för jag itne vet vad jag ska göra för nått...allt tar sån tid. Jag är inte member och de e de man kanske måste ha för att spelet ska bli roligt?.. Finns de nåt roligt ALLS för free?. Har spelat rs rätt länge, men nu inte kört på nån månad kanske. vad brukar ni göra?...självklart "träna, fixa pengar" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 sluta gör värdelösa trådar och runescape är för personer över 13 år inga 10åringar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Ehh.. om du så gärna vill "göra" nåt roligt på RuneScape, bli member, elr så gör du quest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 hah, gör som mej, gör en str pure med nåt roligt namn och träna 40 atk och 99 str:P OK det kan ta en stund.. men kolla tråden om moparscape, kanske e nåt för dej, hört att man t.ex. börjar med 10M!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Bli member i en månad. Starta några quests så märker du att du måste levla en massa skills för att kunna klara dom. Du behöver inte bara levla member skills för att klara member quests utan även icke-member skills. När du sedan inte är member längre så har du något att kämpa för... Jag själv ska hugga Yews och levla defence när jag inte är member längre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 döda monster spelet går utt på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 sluta gör värdelösa trådar och runescape är för personer över 13 år inga 10åringar! även om jag inte är 13 så tyckte jag det var kul när jag var 6-10 år sen tröttna jag rejält. så igentligen borde det vara ett spel för 6-10 åringar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 jag vill spela också men man tröttnar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Hugg yews, och säljs dom i grand. Gör armors, och sälj. Bli med i clan, och dra ut i clan match. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Hugg yews, och säljs dom i grand. Gör armors, och sälj. Bli med i clan, och dra ut i clan match. blir tråkigt med tiden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Jag vill också spela men när man väl är inne blir det väldigt tråkigt jag håller på att skaffa 99 fletch kommer ta en stund för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg