gamecube_suger Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 ÄR DET NÅGON SOM HAR DET DÄRA SKIT SPELET LÄNGRE?????????????????????????????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Nej jag har inget skitspel. Men jag har en TOPPENkonsoll som heter NES om du undrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Nes är den bästa konsollen enligt mig. mycket roligare än dom nya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Jag har inte nes,hur ser det ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/nes.jpg länk: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/nes.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamecube_suger Skrivet 15 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 det ser ganska gammalt ut :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 ÄR DET NÅGON SOM HAR DET DÄRA SKIT SPELET LÄNGRE?????????????????????????????????????????????? säg inte dumma saker till succé spelet :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Jag har fortfarande kvar det. Brorsan fick det när han fyllde 9 och han är 21 nu!! Och det funkar faktiskt fortfarande (efter lite "övertalning"). Och det är riktigt roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 vissa spel kan vara roliga men när jag fick det var jag liten så jag var oförsicktig och tröck på knapparna så hårt att kontrollen inte funkar längre :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 det ser ganska gammalt ut :D :P NÄÄ menar du det!? Tja, det var ju Nintendos första konsoll typ på endast 8-bit... jämför med de nyaste på några gånger fler bit...fast det är ändå en toppenkonsoll, men ärligt talat inget jag skulle köpa nu... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 (redigerat) det ser ganska gammalt ut :D :Phoho jag tror den kom ut 1986 Redigerat 14 April 2004 av Baloo_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erhnam Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Ah, en klassiker!!! KLart man har en sådan i garderoben. Vem minns inte spelet Zelda? Hittade spelet och köpte konsolen endast pga detta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg