NossLoad Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 OBS! Jag vill inte ha några som skriver inlägg så som, "No lifer" etc. Inledning Jag satt en dag och checkade mailen när jag såg ett email om ett nysläppt spel vid namnet, Warpfire. Jag fastnar inte för download spel men här stod det "Flash". Jag trycker på knappen "registrera här" och börjar lira. Jag fastnar totalt i spelet och nu är jag insatt och värkligen seriös lirare. Beskrivning För er som lirat EvE-Online så är det här ungefär som en dålig flash version av det. Dock finns det såklart folk som aldrig lirat det så jag ska berätta lite mer. Spelet utspelar sig i universum. Spelaren du styr är ett skepp. Du åker runt och dödar fiender, lvlar. Spelet är dock bara 3 dagar gammalt just nu så det är inte någon som nått maxlvl. Dock tror jag personligen att den är lvl 20. Övrig Information Namn : Warpfire Hemsida : http://warpfire.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 skulle själv göra en tråd om detta spel och själv rekomenderar jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 9 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 (redigerat) Jaha, det är du som är jacob_96 :) Mm.. jo, synd att jag inte pallade dra rank 1 igår utan får göra det på ett special sätt :P haha.. och du bazti, ifall du läser det här. Tänk inte äns på att fråga vad jag ska göra. Redigerat 9 Februari 2008 av NossLoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 på spelt heter jag jalle96 men vad heter ni på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 jag heter gabbe95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 hm..verkar vara en kopia av seafight :P men med 10 gånger så bra grafik :P heter TheGreatest (in-game och forum) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 hmm, verkar lite intressant, ska gå in och se om det är värt att spela. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Bazti heter jag och Noss kan inte komma på mer än att du antingen fuskar eller något sådant... Men tror dock inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 vad heter du då Noss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 10 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Bazti heter jag och Noss kan inte komma på mer än att du antingen fuskar eller något sådant... Men tror dock inte Jo eller hur.. jag payar massa IRL pengar och sen riskerar jag och bli bannad efter. Jo, sure. Värkar logiskt^^ Wow, blir förvånad av att ingen säger saker så som "å vad dåligt spel" o.s.v i.o.m upplägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 nvm hittade dig Noss :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 blev medlem å gick in å kolal lite snabbt, ser jätte skoj ut, men svårt att förstå..måste äta nu så kan inte sätta mig in i det just nu dock=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.