Hoppa till innehåll

Warpfire


NossLoad
 Dela

Rekommendera inlägg

OBS! Jag vill inte ha några som skriver inlägg så som, "No lifer" etc.

 

Inledning

 

Jag satt en dag och checkade mailen när jag såg ett email om ett nysläppt spel vid namnet, Warpfire. Jag fastnar inte för download spel men här stod det "Flash". Jag trycker på knappen "registrera här" och börjar lira. Jag fastnar totalt i spelet och nu är jag insatt och värkligen seriös lirare.

 

Beskrivning

 

För er som lirat EvE-Online så är det här ungefär som en dålig flash version av det. Dock finns det såklart folk som aldrig lirat det så jag ska berätta lite mer. Spelet utspelar sig i universum. Spelaren du styr är ett skepp. Du åker runt och dödar fiender, lvlar. Spelet är dock bara 3 dagar gammalt just nu så det är inte någon som nått maxlvl. Dock tror jag personligen att den är lvl 20.

 

Övrig Information

 

Namn : Warpfire

Hemsida : http://warpfire.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jaha, det är du som är jacob_96 :) Mm.. jo, synd att jag inte pallade dra rank 1 igår utan får göra det på ett special sätt :P haha.. och du bazti, ifall du läser det här. Tänk inte äns på att fråga vad jag ska göra.

Redigerat av NossLoad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bazti heter jag och Noss kan inte komma på mer än att du antingen fuskar eller något sådant...

 

Men tror dock inte

Jo eller hur.. jag payar massa IRL pengar och sen riskerar jag och bli bannad efter. Jo, sure. Värkar logiskt^^

 

Wow, blir förvånad av att ingen säger saker så som "å vad dåligt spel" o.s.v i.o.m upplägget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...