TheGreatest Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 sen är det en tax på på en del % också :P så det kostar att vara med i en guild, så det är onödigt. man har ju ändå chatten som man snackar i. avgiften är förövrigt "bara" 10.000 Kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Fick också ett mail om detta me nläste det aldrig men när jag fått lite vidare info får jag ge det ett försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 spelat seafight? då vet du vad du har att göra med :P bättre grafik men det är typ bara "betan" så det är lite halvfärdigt. mkt som kunde förbättras som tex allians striderna och vanliga pkar är helt meningslösa nu och bara quest upp till lvl 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 (redigerat) Kan nån ge mig lite information hur man spelar spelet? EIDT:Har gjort ett acc och jag heter Conji på det och är med dom "röda" Redigerat 25 Februari 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 läs hjälpen och FAQ. annars kan du spamma sönder chatten när jag inte är online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 kan nån ge mig lite pengar för jag needar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 kan nån ge mig lite pengar för jag needar det Man kan inte ge pengar, bara ingenom klanen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 (redigerat) Har gjort en acc nu heter TheArsenalGeek ;: Kostar spelet? Elr kostar det att köpta skepp och sånt? Redigerat 21 Februari 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 <_< nej man får såklart skeppen och sånt gratis så man inte behöver göra nånting för att bli bättre....klart de kostar... spelet är gratis, det är ju ett browser spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) Thegreatest, hur går det för dej?..vilken lvl är du i? Redigerat 29 Februari 2008 av elin1101 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 har inte spelat på ett bra tag nu. lvl 5 annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metoo Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 HAHA jag heter Admin, fett med respect man får ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.