elin1101 Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 HAHA jag heter Admin, fett med respect man får ^^ Lol, har aldrig sätt dej...kör du på svensk server?, lvl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Har precis blivit medlem på Warfire nu. Jag heter Nimtro på det och i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 (redigerat) jag heter hamsterrock(på spelet) lol idag loggade jag in och vet ni vad :o jag var ensam på hela spelet :D Redigerat 27 Mars 2008 av hamsterrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 jag heter hamsterrock(på spelet) lol idag loggade jag in och vet ni vad :o jag var ensam på hela spelet :D jag vet...spelet är nystartat och inte alls så stort. Vissa up spelet!. skciak spelet till kpmisar och på andra forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 hej jag har ett acc men när jag ska starta spelet så laddas det till 100 % men sen när jag kommer till den andra laddning grejen som ska 15 ggr så är det segt kan man göra den snabbare på nått sätt jag kom till 15 en gångsnabbt men när jag klickade på start så stängdes firefox av :( och nu när jag startar om dewt är det segt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 hej jag har ett acc men när jag ska starta spelet så laddas det till 100 % men sen när jag kommer till den andra laddning grejen som ska 15 ggr så är det segt kan man göra den snabbare på nått sätt jag kom till 15 en gångsnabbt men när jag klickade på start så stängdes firefox av :( och nu när jag startar om dewt är det segt vet itne om du kan gära så det går snabbare :S om det går snababre nu än vad det gjort förr så kan det vara för att warpfire har fått en ny version och att spelet då blivigt större...men nya versionen var itne så mkt större, så jag har ingen aning :S det är itne så segt för mig, använder mig också av firefox, så det måset vara din dartor? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.