ajar Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Härligt att Poodles och E-Type tog sig vidare till andra chansen i alla fall. Jag tyckte om deras låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Såg nu hur E-type fick böja sig ner? Men Björn Gustafsson var bäst. Med sin dikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Det var skitkul igår. Satt och asgarvade hela tiden när dansbandssnubben uppträdde (Krister Sjögren?). Sjögren <3333 OnT: Är det redan melodifestivalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 http://img526.imageshack.us/img526/4562/fritunain8.jpg ÄNTLIGEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 alltså ingen låt var bra i förgår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Melodifestivalen e bara skit det suger kan dom inte bara lägga ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 13 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Det var skitkul igår. Satt och asgarvade hela tiden när dansbandssnubben uppträdde (Krister Sjögren?). Sjögren <3333 OnT: Är det redan melodifestivalen? jepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Rongedal ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Jag har aldrig kollat på Melodifestivalen innan, men det är ju faktiskt skitkul. ;D Gårdagens höjdpunkter var ju helt klart att Carola inte gick vidare och den där pizzalåten. Jag har nog aldrig hört en sämre låt någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Jag har aldrig kollat på Melodifestivalen innan, men det är ju faktiskt skitkul. ;D Gårdagens höjdpunkter var ju helt klart att Carola inte gick vidare och den där pizzalåten. Jag har nog aldrig hört en sämre låt någonsin.Hon blev något förvånad. Undra hur kebabpizza låten skulle bli på engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Att Christer Sjögren går till final borde säga allt. Den smörande fjanten. Men har man alla pensionerer i hela sverige på sin sida så borde man ju gå till final. Vinner han i globen så kommer jag att söka asyl i Uganda och byta namn till ett icke svenskt namn, allt för att inte förknippas med Sverige där den där fjanten sorgligt nog är ifrån. Annars så var det som vanligt, mediokert, förutom Björn Gustafsson. Han va bra! Hahaha. Word! Själv tycker jag att melodifestivalen mest är ett j*vla jippo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Som jag brukar säga: "Schlager är inte musik, det är bara meningslöst, tomt ljud." Undrar hur jag kan skriva, förresten. Jag dog ju när Christer Sjögren och Amy (*hu*) Diamond gick till final... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.