LUCOLDzor Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Rent skräp, inget var nära lite bra ens. Line of fire var nog det töntigaste bidraget. :pinch: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Alltid varit värdelös musik. Men med ett par öl till så kan det vara lite underhållande trots allt. Rätt låtar gick i alla fall vidare i Västerås. Frågan är hur någon, jag menar en enda, rösta på amy diamond, är hon seriös? Menar de allvar när de låter henne vara med? Min hund har mer musikalisk talang! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Min hund har mer musikalisk talang!Auoooo! Men det räcker nog med att klanka ner på musiken nu? Alla vet att låtarna är värdelösa. Blir i alla fall skitskoj om Carola inte går till final. ;D Vi håller tummarna! "Och tassar din lymmel!" (anmärkning av Xade's hund) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 18 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Blir i alla fall skitskoj om Carola inte går till final. ;D Vi håller tummarna!Självklart! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Alltid varit värdelös musik. Men med ett par öl till så kan det vara lite underhållande trots allt. Rätt låtar gick i alla fall vidare i Västerås. Frågan är hur någon, jag menar en enda, rösta på amy diamond, är hon seriös? Menar de allvar när de låter henne vara med? Min hund har mer musikalisk talang! Du får väl anmäla din hund till melodifestivalen 2009 =) det ända svåra blir väl att komma på en låt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Blir i alla fall skitskoj om Carola inte går till final. ;D Vi håller tummarna!Ja förfan xD Kasst alltså... bara Björn Gustafsson var bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 BARD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Det är bara underhållningen som är kul (nästan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emejl96 Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 blä. Dålig musik alltihop, bwo var sådär, fast de klädde sig illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Patrik Isaksson kan ju lägga ner sin karriär nu, efter att den där skånskspråkiga idioten Frida (med tillhörande idiotisk låt), gick till final i stället för honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Den enda underhållningen i den mediokra Melodifestivalen är Björn Gustavsson! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Svenska folket röstar alltid likadant, de vågar inte testa något nytt. Btw, "I Love Europe"? Alla europeér tror att vi är som han och sjunger "We love Europe" hela tiden och springer runt med flaggor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.