Gäst TheWho Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 (redigerat) Hej. Jag har ett problem som kan beskrivas enkelt, min xbox startar helt enkelt inte när jag trycker på start knappen eller startar kontrollen. Jag har kollat så att strömmen och liknande är okej, adaptern lyser osv... Vad ska jag göra? Redigerat 9 Februari 2008 av TheWho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Lyser det 3-4 ringar rött så har du "Ring of death" (spooooky .. omfg) men aa det heter ring of death och det är ett problem som microsoft har nu fixat , för att fixa detta kan du antingen gå in i youtube o skriva "Fix ring of death" eller skicka in din xbox 360 och få en ny efter några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Lyser det 3-4 ringar rött så har du "Ring of death" (spooooky .. omfg) men aa det heter ring of death och det är ett problem som microsoft har nu fixat , för att fixa detta kan du antingen gå in i youtube o skriva "Fix ring of death" eller skicka in din xbox 360 och få en ny efter några dagar. Jag är mycket medveten om vad RRoD är och jag får den inte, ingen lampa på lysringen lyser helt enkelt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 kontrollera att alla kablar är inkopplade och du kan också blåsa i i alla hål till kablarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Vänta i någon dag eller så. Elektronik är skum, så ifall du låter den stå stilla helt orörd i någon dag kan det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 har du precis köpt det och det har aldrig startat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 kolla alla sladdar om dem sitter i. lyser något när du försöker starta xboxet lr händer inget alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.