garkan Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Japp , fyfan vad jag tyckte synd om call of duty 4. Jag satt och spelade spelet sen kom jag till slutet när bron sprängs och först blir Griggs hsad och Gaz också , sen dör Price av förblödning och Soap av .. nånting. Jag är inte så känslosam i spel (mest filmer) men i cod4 så blev jag skit ledsen (inte gråta..bara lite ledsen) Jag kan inte spela online eller epilogue utan att tänka på hur de skulle vart om det hände nån gång så att vi är 4 kompisar och går ut o krigar o vi alla dör i slutändan men kompisarna dör framför dig. Sen tycker jag också om att det hade vart så sjukt som att al-asad släpper en bomb mitt i en stad eller Zakhaev skjuter två missiler mot ett oskyldigt land. Men som sagt , sista delen var jätte sorglig , jag blev ganska ledsen och tänkte att det var ganska taskigt av Zakhaev , men ändå dumt av Gaz att resa sig.. Aja , ganska onödig tråd men skriv om hur ni kände er när ni spelade (alla?) spelen/t , för CoD spelen är ganska känslosamma om man spelar hela spelet o kommer in i spelet. btw .. är inte cpt.price med i varenda spel :S.. ps.Jag vet , min svenskalärare är snål ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Tycker inte det var så sorgligt....skadar inget om att man får se lite extra kills. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Slutet var det bästa som jag har spelat på väldigt länge. Först faller käre Sgt. Griggs till marken. När man sedan ser Gaz stupa av Zakaevs feghet och Prince sakta kastar pistolen mot en, greps i alla fall jag av en härlig känsla. Alla dör, bara du kvar. Man känner sig så jäkla förbannad över Zakhaev också. "DÖ DIN JÄVEL!!!" - Samtidigt som man spammar skjutknappen. ;D Alla borde nog f.ö. använda spoilerrutor här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 (redigerat) Öh, Soap klarar ju sig. Han blir ju upphissad på sjukbåren, plus att Kamarov säger att han kommer att bli bra. Redigerat 10 Februari 2008 av Wave Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 (redigerat) Dessutom är det inte säkert att Price dog, på slutet ser man ju att de hjälper han. Man vet aldrig med Infinity Ward eftersom han egentligen dog i ettan men sedan återvände i del två. Lite humoristiskt att han även är med i Modern Warfare eftersom han redan är i femtioårs åldern redan när ettan utspelar sig, vilket är 60 år sedan., under Andra Världskriget ;) Redigerat 10 Februari 2008 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Lite sorgligt är det ju men det är ju bara ett spel. jag tyckte slutet i halo 3 var sorgligare men cod 4 är ju bara ett spel. men det väcker vissa tankar. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Som Aircondition säger,Man ville bara döda den jäveln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Lite sorgligt är det ju men det är ju bara ett spel. jag tyckte slutet i halo 3 var sorgligare men cod 4 är ju bara ett spel. men det väcker vissa tankar. :unsure: Men du vet att master chief överlever eller?? Annars förstår jag om du tycker att det e sorgligt med alla andra soldater som dör i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Lite sorgligt är det ju men det är ju bara ett spel. jag tyckte slutet i halo 3 var sorgligare men cod 4 är ju bara ett spel. men det väcker vissa tankar. :unsure: Men du vet att master chief överlever eller?? Annars förstår jag om du tycker att det e sorgligt med alla andra soldater som dör i spelet ja jag vet att master chief överlever men först trodde jag att han var död men sen när man fick se honom ute i rymden pustade jag ut. ganska sorgligt med alla soldater och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 överlevde inte SOAP? spela epilogen, många tror att man är SOAP då, eftersom alla har SAS uniformer på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Epilogen äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 överlevde inte SOAP? spela epilogen, många tror att man är SOAP då, eftersom alla har SAS uniformer på sig. Om man är försiktig och inte går in på massa skit så får man inte virus. SAS är ett stort elitförband i Storbritannien, inte bara ett litet kompani. Men visst är det Soap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.