Hoppa till innehåll

Call Of Duty 4


garkan
 Dela

Rekommendera inlägg

Japp , fyfan vad jag tyckte synd om call of duty 4.

Jag satt och spelade spelet sen kom jag till slutet när bron

sprängs och först blir Griggs hsad och Gaz också , sen dör

Price av förblödning och Soap av .. nånting.

Jag är inte så känslosam i spel (mest filmer)

men i cod4 så blev jag skit ledsen (inte gråta..bara lite ledsen)

Jag kan inte spela online eller epilogue utan att tänka

på hur de skulle vart om det hände nån gång så att vi är 4 kompisar och

går ut o krigar o vi alla dör i slutändan men kompisarna dör

framför dig.

Sen tycker jag också om att det hade vart så sjukt som att al-asad

släpper en bomb mitt i en stad eller Zakhaev skjuter två missiler

mot ett oskyldigt land.

Men som sagt , sista delen var jätte sorglig , jag blev ganska ledsen

och tänkte att det var ganska taskigt av Zakhaev , men ändå

dumt av Gaz att resa sig..

 

Aja , ganska onödig tråd men skriv om hur ni kände er när ni spelade (alla?) spelen/t ,

för CoD spelen är ganska känslosamma om man spelar hela spelet o kommer

in i spelet.

 

 

btw .. är inte cpt.price med i varenda spel :S..

 

ps.Jag vet , min svenskalärare är snål ds

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Slutet var det bästa som jag har spelat på väldigt länge. Först faller käre Sgt. Griggs till marken. När man sedan ser Gaz stupa av Zakaevs feghet och Prince sakta kastar pistolen mot en, greps i alla fall jag av en härlig känsla. Alla dör, bara du kvar. Man känner sig så jäkla förbannad över Zakhaev också. "DÖ DIN JÄVEL!!!" - Samtidigt som man spammar skjutknappen. ;D

 

Alla borde nog f.ö. använda spoilerrutor här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dessutom är det inte säkert att Price dog, på slutet ser man ju att de hjälper han. Man vet aldrig med Infinity Ward eftersom han egentligen dog i ettan men sedan återvände i del två. Lite humoristiskt att han även är med i Modern Warfare eftersom han redan är i femtioårs åldern redan när ettan utspelar sig, vilket är 60 år sedan., under Andra Världskriget ;)

Redigerat av nacho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Lite sorgligt är det ju men det är ju bara ett spel. jag tyckte slutet i halo 3 var sorgligare men cod 4 är ju bara ett spel. men det väcker vissa tankar. :unsure:

Men du vet att master chief överlever eller?? Annars förstår jag om du tycker att det e sorgligt med alla andra soldater som dör i spelet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite sorgligt är det ju men det är ju bara ett spel. jag tyckte slutet i halo 3 var sorgligare men cod 4 är ju bara ett spel. men det väcker vissa tankar. :unsure:

Men du vet att master chief överlever eller?? Annars förstår jag om du tycker att det e sorgligt med alla andra soldater som dör i spelet

 

ja jag vet att master chief överlever men först trodde jag att han var död men sen när man fick se honom ute i rymden pustade jag ut. ganska sorgligt med alla soldater och sånt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

överlevde inte SOAP?

 

spela epilogen, många tror att man är SOAP då, eftersom alla har SAS uniformer på sig.

 

 

Om man är försiktig och inte går in på massa skit så får man inte virus.

SAS är ett stort elitförband i Storbritannien, inte bara ett litet kompani. Men visst är det Soap.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...