Gäst GripenII Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Ja.Jag filmade med Fraps nyss.Fyfan.Värdens sämsta skit program!!!! Filerna va över 500 MB när jag filmade i 20 Sec. Spelen Stannade hela tiden FPS Åker neråt hela tiden Man hör vad jag säger i micken ( lol ) :Den ska höra vad det låter i spelet istället. Skit programm.Finns det nått bättre? Ochså.Quality Behöver inte bara hög.bara så man ser vad det står . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 CamStudio är gratis och lätt att använda. Fungerar utmärkt för min del, så jag tycker att du borde testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 (redigerat) CamStudio är gratis och lätt att använda. Fungerar utmärkt för min del, så jag tycker att du borde testa.Men.Finns det hotkeys till att börga filma in?Hur gör man så den tar 1 Procces och börgar filma i den? Sämre än fraps. 5 Sec tog 18 MB. -.- Redigerat 10 Februari 2008 av GripenII Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Du får helt enkelt ladda hem en converter som förvandlar filen till ett trevligare filformat tex avi. Filmade en 10 min film med fraps en gång och fraps filmen blev på 5 gig och sen köra den i converter och vips så hade jag en 60mb film i avi format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Du får helt enkelt ladda hem en converter som förvandlar filen till ett trevligare filformat tex avi. Filmade en 10 min film med fraps en gång och fraps filmen blev på 5 gig och sen köra den i converter och vips så hade jag en 60mb film i avi format. Vart kan jag ladda det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Internet Video Converter är bra. Kan va lite krångligt i början. http://www.download.com/Internet-Video-Con...4-10687908.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Okej.Tack.Men hur ändrar jag så att det slutar stanna när jag filamr ibland?Stannar då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Fixar en bättre dator, alla program som spelar in kräver bra hårdvara, eller så sänker du grafiken i spelet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Fixar en bättre dator, alla program som spelar in kräver bra hårdvara, eller så sänker du grafiken i spelet ;)Har precis köppt ny dator för 7000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Fixar en bättre dator, alla program som spelar in kräver bra hårdvara, eller så sänker du grafiken i spelet ;)Har precis köppt ny dator för 7000. precis... skaffa en bra dator, :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Kolla även Frapps/Camstudios-inställningar, sedan så ska du stänga alla andra program som du inte behöver ha på medan du filmar. Ju större bildupplösning du filmar på desto mera kraft tar det av datorn. Testa att filma på en mindre upplösning isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Kolla även Frapps/Camstudios-inställningar, sedan så ska du stänga alla andra program som du inte behöver ha på medan du filmar. Ju större bildupplösning du filmar på desto mera kraft tar det av datorn. Testa att filma på en mindre upplösning isåfall.Hur ändrar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.