Rullis Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 E det en film då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 19 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 ja de e 3 filmer o dom äger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 ehh naä det kan jag inte direkt påstå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag tycker den är ute faktiskt. När den var inne så nynnade typ alla på den. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag har alla filmer på dvd. Den låten är ju jätte bra men dom har gjort en ny cover med crazy frog och den suger. Alla tror crazy frog är orginalet, det riktiga orginalet är myket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag har alla filmer på dvd. Den låten är ju jätte bra men dom har gjort en ny cover med crazy frog och den suger. Alla tror crazy frog är orginalet, det riktiga orginalet är myket bättre. Håller med, originalet är det en skön 80-tals känsla i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Orginalet e ju grymmt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag tycker att Axel Frog var störtskön från början. Men när tiden kom, började massvis med Jamba reklam komma upp och spammade med program att jag skulle skaffa ringsignaler. Sen dess har jag hatat Axel Frog och Crazy Frog. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Men. Threaddigger. Palla trådar från 2004. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg