Vendetta Skrivet 21 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 du behöver inte använda vingarna om du inte vill. OK 91,8 % klart. Borde kunna börja spela lite idag :) EDIT: 95,4% nu :D Det går väldigt fort för mig just nu :) . Vet det går segt, STORT spel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 (redigerat) Har levlat upp en human warrior male till level 5 nu :) Valde de där "alv"örona och nån grönaktig hud :) Spelet varkar vara som en kopia av wow. Fast mer ching chong och saknar den där riktiga känslan. Får 6/10 om det skulle kostat att köpa och 9-10/10 nu eftersom det é gratis :) . Min level 5, Callick (vet sk*tfult namn. Men suger på att komma på namn): http://img219.imageshack.us/img219/4914/callickqr2.png Callick.bmp Redigerat 21 Februari 2008 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Spelet verkar vara som en kopia av wow.....jo..wow va det första spelet....allting kommer från wow... men som sagt det är typ likadant som de flesta andra spelen så jag kommer nog inte att orka testa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 21 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Det är WoW som fått allt från olika Spel, inte tvärtom... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 (redigerat) 1. Hur får man nya skills? 2. Werebeasts kan ju bli ett djur på level 9, kan warriors göra nåt specielltpå level 9? Redigerat 22 Februari 2008 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 hm... jag har en human warrior i lvl 17 så jag ska se om jag fick något specielt då, tror att det är en skill så att man springer fortare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 (redigerat) kanske ska testa endå fins det nån sånt so man kan ha minions eller vad det heter (allså måster som slås för en) Redigerat 22 Februari 2008 av DragoNMarK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 22 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 (redigerat) hm... jag har en human warrior i lvl 17 så jag ska se om jag fick något specielt då, tror att det är en skill så att man springer fortare. screenshot? Själv är jag i lvl 18 och måste möta några jäkla boss monster på ett quest.. Jobbigt! Det bra är att i lvl 19 får jag 2-3nya skills och i lvl 20 får jag ny plate! :D kanske ska testa endå fins det nån sånt so man kan ha minions eller vad det heter (allså måster som slås för en)Werebeast kan ha minions. altså pet som slår åt en... I level 3, fast dom kan tämja nästan vilket monster som helst i level 7 Redigerat 22 Februari 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Jag har laddat ner men så måste man göra ett account på deras hemsida fast då måste man fylla i sitt pass-nummer men jag vet inte vart mitt pass är så jag kan inte spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 22 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Jag har laddat ner men så måste man göra ett account på deras hemsida fast då måste man fylla i sitt pass-nummer men jag vet inte vart mitt pass är så jag kan inte spela!Gör en ny med yahoo e-mail istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 måste man fylla i det? skriv precis som det står att man ska göra, jag minns inte att jag skulle fylla i något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 jag skrev bara 01234567890 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.