Arako Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 (redigerat) Redigerat 22 Februari 2008 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 fixar bild på min Wing Elf priest när jag inte tappar connection hela j*vlar tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 måste man fylla i det? skriv precis som det står att man ska göra, jag minns inte att jag skulle fylla i något sådant.Det står: ID/Pass typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 hm.... bara skriv något, det är inte användar namn va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 22 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 arako, om du fått 2 st lvl 17-18 måste du har kört mycket! o.O har inte kört på flera dagar nu.. Är level 19.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 mm, kör ganska mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Jag har laddat ner men så måste man göra ett account på deras hemsida fast då måste man fylla i sitt pass-nummer men jag vet inte vart mitt pass är så jag kan inte spela! Jag fyllde bara i mitt postnr där. ---------------- Förresten, kan inte alla skriva sina chars och vilken server de spelar på så kan man adda de som vännar? Server: Oracle Namn: Callick (human, warrior, male) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 server: oracle, Altir och Zoriak som namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 22 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Server: Oracle: xia~ Kanske ska göra en ny gubbe snart, Arako ska vi 2 köra tillsammans då? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 lol oracle lvl 13 archer 2 dar att komma upp i det monstren är laggiga på håll och nä smilysen e ju helt sjuka NL som skriver livsdikten där grisar som skrattar=smiley nä helt fel enligt mig satsa hellre på flyff istället då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Namn: Nimtro (är werebeast) Server: Oracle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Server: Oracle: xia~ Kanske ska göra en ny gubbe snart, Arako ska vi 2 köra tillsammans då? :D kanske vi kan, men jag kör väldigt mkt på min wingelf och warrior, btw har besegrat fb19(lvl 19 full boss) på min warrior nu, krävdes en lvl 53 från min guild för att klara av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.