Aircondition Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Idag när jag kom hem från skolan satte jag mig framför datorn, slösurfade lite och allt annat trams. FZ.se var adressen som skrevs in i webbläsaren, men jag kunde inte ana vad jag skulle komma att se. Tre och en fjärdedels sekunder senare var jag en ny, lycklig människa. Ångesten tog abrupt slut, förtvivlan var med ens borta. Nyheterna som syns i den spoilade rutan nedanför kommer förändra era liv, vare sig ni vill det eller inte. Förberedd er gott folk, och klicka på CTRL-A. Alternativt kan man dra musen över spoilerrutan. MASS EFFECT KOMMER TILL PC! INTE BARA ATT DET KOMMER TILL PC, DET KOMMER I MAJ! http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=23621 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Trevligt, trevligt. När kommer den bra nyheten? =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 ja du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Det förändrade mitt liv genom att fråga en kompis vad Mass Effect är för något :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Intressant... eller sådär... eller inte kanske... nej... men ändå. Gör en nyhet i sådana fall! Tråden låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg