Jote Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Niciga skills :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Nej, om du vill ta en bild tryck på Print Screen när du valt det motivet du vill få en bild på sen går du in på Paint och trycker på CTRL+V sen så sparar du bilden :)vart sitter 'print screen' knappen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 2 knappar över delete. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Jag ska fråga en sak när man trycker på print screen knappen och sen öppnar paint och klistrar in den varför tar den hela bilden jag ville bara ta kort på mina skills men man såg min gubbe och allt.Det är ganska jobbigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 (redigerat) Mina stats! Klicka för stor bild :P Redigerat 28 Februari 2008 av Dirtman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 AA...det var bra Range lvl :D... skaffa högre :D du kommer bli bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Ty :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 DEt var så lite så.Du är jätte bra i range jag är bara 41 eller nåt sånt och jag är lvl 92 :P hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 28 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Jag ska fråga en sak när man trycker på print screen knappen och sen öppnar paint och klistrar in den varför tar den hela bilden jag ville bara ta kort på mina skills men man såg min gubbe och allt.Det är ganska jobbigt Klipp bort det på paint ju! Du kan klippa bort allt utan skillsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Ok, levlat 3 levlar idag ftw. 2 Wc och 1 fm :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 ok bra Vilken combat lvl är du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 68, om jag levlar 99 range är jag ngt på 80. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg